ماهانه ۱۰۰ هزار دستگاه میت ایکس به فروش می‌رسد\

ماهانه ۱۰۰ هزار دستگاه میت ایکس به فروش می‌رسد

  • کد خبر: 2111309
  • چاپ
  • انتشار: 22 دی 1398 - 13:46

استناد نیوز- شرکت هوآوی مدعی است که از زمان عرضه گوشی هوشمند تاشوی این شرکت، ماهانه ۱۰۰ هزار دستگاه از آن به فروش رسیده است.

 

 به گزارش استناد نیوز به نقل از پایگاه اینترنتی «ورج»، گوشی هوشمند تاشوی شرکت هوآوی دو ماه گذشته با نام «میت ایکس» (Mate X) و با قیمت ۲ هزار و ۴۰۰ دلار به بازارهای چین عرضه شد.

حال شرکت سازنده این گوشی هوشمند ادعا می‌کند که در دو ماه گذشته ماهانه ۱۰۰ هزار دستگاه از آن را به فروش رسانده است.

این ادعا به ادعایی که چندی پیش یانگ سون (Young Sohn)رئیس شرکت سامسونگ در مورد فروش یک میلیون دستگاه گلکسی فولد مطرح کرده بود، شباهت دارد. ادعایی که در فاصله کوتاهی تکذیب شد. آمار درست در این باره در جریان نمایشگاه CES ۲۰۲۰ از طرف سامسونگ اعلام شد که نشان می‌دهد از زمان عرضه اولیه در ماه سپتامبر تاکنون، ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار دستگاه گلکسی فولد به فروش رفته‌ است.

از میت ایکس در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ رونمایی شد و قرار بود در ماه ژوئیه همان سال به بازار عرضه شود اما پس از تعویقی که در به بازار آمدن گلکسی فولد ایجاد شد، هوآوی نیز با هدف اصلاح و تقویت نمایشگر تاشوی گوشی خود تاریخ عرضه آن را به ماه نوامبر (آبان) موکول کرد.

شرکت سازنده میت ایکس هنوز تاریخ دقیقی را برای عرضه این گوشی در بازارهای خارج از چین اعلام نکرده است اما آن‌طور آن که پیش‌تر گفته شده بود، این امر در چهار ماه اول سال میلادی جدید در اروپا محقق خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار