سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از سردار سردار حاجی زاده حمایت قاطع کرد\

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از سردار سردار حاجی زاده حمایت قاطع کرد

  • کد خبر: 2111325
  • چاپ
  • انتشار: 23 دی 1398 - 13:35

 استناد نیوز-سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات خود مبنی بر دست های پنهان در سقوط هواپیمای مسافری اوکراین گفت: مصاحبه من پیش از مصاحبه سردار حاجی زاده صورت گرفته بود و با مصاحبه رییس هوافضای سپاه پاسداران ابهامات این موضوع روشن شد.

 

به گزارش استناد نیوز، سید حسین نقوی حسینی در جلسه علنی امروز-دوشنبه- مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام همدردی با خانواده های قربانیان تشییع شهید سپهبد قاسم سلیمانی و حادثه سقوط هواپمیای مسافری اوکراین از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه هوافضای سپاه تشکر کرد و گفت: حمایت قاطع خود را از سردار موشکی ایران سردار حاجی زاده اعلام می کنم.

وی افزود: هدف من از مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها مبنی بر اینکه دست های پنهان در حادثه هواپیمای اوکراین نقش داشته است، برائت سپاه از این حادثه و اعلام وجود عامل نفوذ یا خرابکاری در این حادثه بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مصاحبه من با این خبرگزاری پیش از گفت وگوی سردار حاجی زاده انجام گرفته بود بنابر این پس از توضیحات وی و توضیحات سردار سلامی در مجلس، موضوع این سانحه روشن شد.

وی همچنین با اشاره به حضور سفیر انگلیس در میان اجتماع کنندگان دانشگاه امیر کبیر خطاب به وزیر امور خارجه و رییس جمهور ی اظهار داشت: سفیری که در امور داخلی کشور برخلاف حقوق دیپلماتیک دخالت کند، باید از کشور اخراج شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار