تحلیلی بر انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه\
  • اختصاصی استنادنیوز؛

تحلیلی بر انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه

  • کد خبر: 2111376
  • چاپ
  • انتشار: 24 دی 1398 - 16:38

با عدم تایید صلاحیت بسیاری از چهره های مطرح تا این لحظه، شرایط انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه شرق مازندران چگونه خواهد بود؟

به گزارش استنادنیوز، در حوزه انتخابیه شرق استان مازندران 33 نفر برای انتخابات مجلس یازدهم نام نویسی کرده بودند که 2 نفر پیش از بررسی صلاحیت ها انصراف داده و 25 کاندیدا نیز تا اینجای کار صلاحیتشان رد و یا احراز نشد.

در مجموع 6 نفر موفق شدند نامه تایید صلاحیت خود را از هیات نظارت بر انتخابات دریافت نمایند که در غیاب چهره های مطرحی چون علی محمد شاعری، میری قلعه سری و خلیلی ها رقابت اصلی بین 3 کاندیدا خواهد بود.

غلامرضا شریعتی اندراتی یکی از این سه نفر خواهد بود که از شانس بالایی برخوردار است، شریعتی با شرایط حاضر احتمالا در لیست اصولگرایی این حوزه انتخابیه جای خواهد گرفت، مسئول سابق بسیج سازندگی سپاه کربلای استان مازندران می تواند قشر مذهبی و انقلابی را با خود همراه سازد ضمن اینکه ظرفیت بالایی در جذب آرای روستاها خواهد داشت.

دیگر چهره اصولگرای حوزه انتخابیه شرق مازندران علی اصغر شفیعی خورشیدی است که در دوره گذشته انتخابات به صورت مستقل وارد کارزار انتخاباتی شد و با بیش از 9 هزار رای نفر چهارم شد، دادستان عمومی و انقلاب کرج هیچدام از کاندیداهایی را که در دوره قبل بیش از او رای آورده بودند دیگر در صحنه نمی بیند و امیدوار است بتواند با جلب حداکثری آرای شهرستان خود گلوگاه به صندلی سبز بهارستان تکیه زند.

عباس زارع نژاد مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت را می توان ضلع سوم مثلث انتخاباتی حوزه بهشهر، نکا و گلوگاه دانست، زارع نژاد بهشهری است و از بین کاندیداهای موجود شانس بیشتری برای جلب آرای خاموش و میانه انتخابات پیش رو را دارد.

نقش کاندیداهای مطرحی که صلاحیتشان تایید نشده در انتخابات اسفندماه در این حوزه انتخابیه بسیار پر رنگ خواهد بود و قطعا حمایت آنها برای هر یک از اسامی فوق می تواند سرنوشت ساز باشد. باید منتظر اسامی قطعی تایید صلاحیت ها در 23 بهمن باشیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار