تقدیر از کاظم قلم چی پس از افتتاح هشتمین کتابخانه روستایی در مازندران توسط بنیاد قلم چی\

تقدیر از کاظم قلم چی پس از افتتاح هشتمین کتابخانه روستایی در مازندران توسط بنیاد قلم چی

  • کد خبر: 2111408
  • چاپ
  • انتشار: 25 دی 1398 - 18:47

استناد نیوز، استاندار مازندران بعنوان رئیس انجمن کتابخانه های عمومی استان از کاظم قلم چی به دلیل مشارکت در تکمیل 8 پروژه کتابخانه ای در روستاهای مازندران قدردانی کرد.

 

 به گزارش استناد نیوز، عصر روز چهارشنبه، 98/10/25 و پس از برگزاری دو آئین افتتاح کتابخانه عمومی در روستاهای زاغمرز بهشهر و دارابکلای میاندورود که هفتمین و هشتمین کتابخانه هایی بودند که با مشارکت بنیاد علمی آموزشی قلم چی در مازندران به بهره برداری رسیدند، احمد حسین زادگان، استاندار مازندران و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی استان با کاظم قلم چی در استانداری دیدار و از وی تقدیر کرد.

قلم چی در این دیدار با بیان اینکه از ابتدای فعالیت بنیاد قلم چی، یکی از اهداف خود را گسترش کتابخوانی و توسعه کتابخانه ها قرار دادیم، اظهار داشت: این دو کتابخانه، شصت و نهمین و هفتادمین کتابخانه هایی بودند که در کشور در تکمیل آن مشارکت داشتیم و اعتقاد داریم آثار مثبت کتابخانه سازی، تمدن ساز و تاریخ ساز است و اطمینان داریم دانشمندان و نخبگان هر شهر و منطقه در کتابخانه ها حاضر می شوند و به شکوفایی علمی کمک می کنند.

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران هم در این دیدار با قدردانی از یادگارهای ارزشمندی که آقای قلم چی در مازندران بر جای گذاشته اند، حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و مستعد و کتابخانه سازی و مدرسه سازی در روستاها و مناطق کم برخوردار را از بزرگترین موهبت های الهی و مهمترین کارهای خیری دانست که نصیب ایشان شده است و ثمرات و برکات دنیوی و اخروی آن بسیار خواهد بود.

وی ضمن تشکر از آرزو ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان که در این مدت برای اتمام این پروژه ها پیگیری ها و تلاش های فراوانی انجام داد، با اهدای لوح سپاس از کاظم قلم چی قدردانی کرد.

همچنین هدیه ای به رسم یادبود از طرف اداره کل کتابخانه های عمومی استان به بنیانگذار و مدیرعامل بنیاد علمی آموزشی قلم چی تقدیم شد.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار