کشف بیش از پنج میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و اموال مسروقه در طرح ازتقای امنیت اجتماعی\

کشف بیش از پنج میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و اموال مسروقه در طرح ازتقای امنیت اجتماعی

  • کد خبر: 211141
  • چاپ
  • انتشار: 12 بهمن 1395 - 23:02

فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از پنج میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و اموال مسروقه در طرح (ظفر دو ) در راستای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی در شهرستان بابل خبر داد.

به گزارش استناد نیوز ، سید محمود میرفیضی گفت: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی و افزایش امنیت و احساس امنیت در جامعه است.

وی گفت: مقابله با سرقت، مبارزه با خرده فروشان موادمخدر و قاچاق کالا، برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی، برخورد با اراذل و اوباش و جمع آوری معتادان ولگرد در مناطق آلوده و جرم خیز از جمله اولویت های این طرح است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: این طرح تحت عنوان طرح ظفر که امروز دومین مرحله آن در شهرستان بابل اجرایی شد با هدف کاهش آسیب های اجتماعی، ارتقا امنیت اجتماعی و اخلاقی، تسهیل خدمات رسانی بیشتر به مردم و ساماندهی و روان سازی ترافیک در سطح جامعه هدف و سطح استان اجرا می شود.

میرفیضی اظهارکرد: در این طرح بیش از پنج میلیارد و 300 میلیون ریال انواع کالای قاچاق و اموال مسروقه به همراه 18 کیلو گرم انواع موادمخدر سنتی و صنعتی از متهمان کشف شد.

وی از دستگیری بیش از 270 متهم به موادمخدر، سارق، اراذل و اوباش، معتادان متجاهر و متهمان به قاچاق کالا در این طرح خبر داد و افزود: در این ارتباط 105 دستگاه انواع وسیله نقلیه سرقتی، پلاک مخدوش و متخلف توقیف شد.

میرفیضی به همکاری خوب سازمان ها، دستگاه ها، مردم به ویژه دستگاه قضائی با پلیس در اجرای موفقیت آمیز این طرح اشاره کرد و افزود: بی شک نقش مردم در تولید امنیت اجتماعی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی افزایش رضایتمندی مردم، کاهش جرایم و افزایش احساس امنیت و آرامش و در نتیجه افزایش مشارکت مردم با پلیس را از نتایج این طرح برشمرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص سارقان غیر بومی که از استان های دیگر در این استان مرتکب جرم می شوند، افزود: با توجه به اینکه استان مازندران از استان های مسافر پذیر و در همه فصول سال شاهد حضور مسافران زیادی در ایام تعطیلات است، برخی مجرمان غیر بومی با حضور در استان از این فرصت سوء استفاده کرده و مرتکب جرم می شوند.

وی افزود: با توجه به اشرافیت اطلاعاتی و همکاری خوبی که با استان های همجوار در این ارتباط داریم،هرگونه تحرکات مجرمان را تحت نظر داریم و در این ارتباط چندین باند سرقت را در اقصی نقاط استان شناسایی و متلاشی کردیم.

میرفیضی همچنین در خصوص طرح عفاف و حجاب، گفت: موضوع طرح عفاف و حجاب چند وجهی است و 26 دستگاه در این طرح مسئولیت دارند و نیروی انتظامی نیز در راستای مقابله با بدپوششی و ناهنجاری های اخلاقی برابر وظایف ذاتی و قانونی با هرگونه ناهنجاری ها برخورد خواهد کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار