گل‌محمدی: تنها نگرانی‌ام، مشکلات مالی است\

گل‌محمدی: تنها نگرانی‌ام، مشکلات مالی است

  • کد خبر: 2111424
  • چاپ
  • انتشار: 26 دی 1398 - 18:38

استناد نیوز- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تنها نگرانی من درباره شرایط تیم این است که مشکلات مالی به ما ضربه بزند.

 

 به گزارش استناد نیوز، یحیی گل‌محمدی در حاشیه تمرین عصر امروز تیم فوتبال پرسپولیس، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور هواداران انرژی مثبت است و به بازیکنان انگیزه بیشتری می‌دهد. از اینکه پس از هفت سال دوباره در پرسپولیس هستم، حس خوبی دارم.

وی درباره اظهارات فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو مبنی بر اینکه تحت فشار مجبور شده است به جدایی گل‌محمدی رضایت بدهد، گفت: در هر نقل و انتقال، حرف و حدیث‌هایی پیش می‌آید. در این انتقال منافع ۲ باشگاه مهم بود که تامین شد. هم پرسپولیس و هم شهر خودرو از این انتقال راضی بودند. انتقالی که در مدت ۲ روز انجام شده حتما منافع هر ۲ باشگاه را تامین کرده است. اگر حمیداوی رضایت نمی‌داد نمی‌توانستم از شهر خودرو جدا شوم چون با این باشگاه قرارداد داشتم.

سرمربی جدید پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا نگران مشکلات مالی باشگاه نیستید؟ گفت: این موضوع تنها نگرانی من است. نگرانم که مشکلات مالی به تیم آسیب بزند. امیدوارم به جایی نرسیم که مشکلات مالی خیلی بزرگ شود و در تیم بی‌انگیزگی به وجود بیاورد.

وی در پاسخ به سوالی درباره خرید ۲ بازیکن خارجی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی، گفت: هنوز پیوستن آنتونی استوکس قطعی نیست و مسئولین باشگاه در حال مذاکره با او هستند. درباره اوساگونا هم که دیروز با پرسپولیس قرارداد بست، چند روز پیش با من مشورت کردند. در زمانی که در شهر خودرو بودم هم می‌خواستم او را جذب کنم.

یحیی گل‌محمدی روز سه‌شنبه به صورت رسمی هدایت سرخپوشان را بر عهده گرفت و امروز نخستین تمرین تیم با حضور سرمربی جدید برگزار شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار