برنامه های بنیادشهید مازندران در دهه مبارک فجر تشریح شد\

برنامه های بنیادشهید مازندران در دهه مبارک فجر تشریح شد

  • کد خبر: 2111446
  • چاپ
  • انتشار: 29 دی 1398 - 15:20

استنادنیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در جلسه کمیته ایثارگران، برنامه های دهه مبارک فجر را اعلام کرد.


به گزارش ایثار واحد مازندران، هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران یکشنبه 29 دی ماه در جلسه کمیته ایثارگران، برنامه های بنیاد در ایام الله دهه مبارک فجر را تشریح کرد.
مظلومی با گرامیداشت یاد و نام شهدا گفت: خون مطهر شهدا درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران را برای همیشه جاودانه وبیمه کرد.
مدیر کل بنیاد مازندران و مسئول کمیته ایثارگران ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر استان با اشاره به تجدید میثاق با شهیدان اظهار داشت: آئین مهمانی لاله ها (( عطر افشانی، غبارروبی و گلباران )) مزار شهدا بطور همزمان در 22 شهرستان مازندران و بخش های مختلف این استان عصر پنج شنبه 17 بهمن ماه در گلزار شهدا برگزار می گردد.
مدير كل بنياد مازندران عنوان كرد: جشن تولد شهدا با حضور والدين گرانقدر و معزز، همسران و فرزندان معزز شهدا در تعدادی از گلزار شهدای استان برگزار می شود.
وی با بيان اينكه از خانواده های بزرگوار شهدای دوران انقلاب تکریم و سپاسگزاری می شود افزود: در دهه مبارك فجر امسال از جانبازان و زندانيان سياسی مسلمان قبل از انقلاب تجليل و از آنان دلجويی بعمل می آيد.
مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران، برگزاري يادواره شهدا مسابقات ورزشی، جشن تكليف فرزندان کارکنان، گفتمان شناسی با موضوع نماز، نشست طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر بنیاد، ديدار از نخبگان و بازگشایی چند گلزار شهدا در استان را از برنامه های محوری و شاخص بنياد در در این ایام عنوان کرد و افزود: زنگ انقلاب با حضور مسئولین استانی و شهرستانی بطور همزمان در نخستین روز از دهه مبارک فجر در مدارس شاهد و ایثارگر استان نواخته خواهد شد.
مظلومی گفت: در دهه مبارک فجر امسال برنامه هایی از قبیل کارگاه آموزشی خانواده، تقدیر و تجلیل از ایثارگران دوران انقلاب، دیدار با مادران آسمانی، بازدید مدارس از پارک موزه دفاع مقدس، اجرای طرح لاله های روشن ((برگزاری 2 هزار یادواره در دو هزار مدرسه ))، نشست بصیرتی، نشست شاعران شاهد، آذین بندی، همایش منطقه ای فاتحان فاو، اعزام پیام آوران ایثار به مدارس و ادارات، از سوی دستگاههای عضو کمیته ایثارگران به اجرا در خواهد آمد.
نصر الهی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در این جلسه گفت: استان مازندران 80 شهید دوران انقلاب و 24 زندانی سیاسی مسلمان قبل از انقلاب دارد. وی گزارشی از اقدامات به عمل آمده در رابطه با پیگیری مصوبات کمیته ایثارگران را بیان کرد.
استان مازندران 10 هزار و 400 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار