طرح دوربرگردان تقاطع هلستان در نوشهر با کمترین قطع درخت اجرا شد\
  • شهردار نوشهر:

طرح دوربرگردان تقاطع هلستان در نوشهر با کمترین قطع درخت اجرا شد

  • کد خبر: 2111506
  • چاپ
  • انتشار: 01 بهمن 1398 - 20:31

استناد نیوز-شهردار نوشهر گفت: طرح دوربرگردان برای رفع گره ترافیکی تقاطع هلستان با کمترین قطع درخت اجرایی و عملیاتی شده است.

 

به گزارش استناد نیوز،  علی امانی  با بیان اینکه تقاطع هلستان از گره مهم ترافیکی شهر بود و تاکنون طرح‌های متعددی برای ساماندهی آن پیش بینی و اجرا شده بود، افزود: اجرای دوربرگردان در دستور کار شورای ترافیک قرار گرفت و عملیاتی شده است.

وی با اظهار اینکه برای حل گره ترافیکی تقاطع هلستان، طرح چراغ راهنمایی پیش بینی شده بود، گفت: بنا داشتیم با تغییر کوچک و اصلاح هندسی چراغ راهنمایی دو و سه زمانه را فعال کنیم ولی این چراغ راهنمایی پاسخگوی چهارراه و تقاطع هلستان با تنوع ترافیکی نبوده است.

شهردار نوشهر ادامه داد: طرح مسدود کردن چهارراه و تبدیل به دوربرگردان‌های استاندارد به دلیل شرایط محیطی و موانعی مانند وجود درختان در مسیر اجرای طرح، با محدودیت‌های روبرو بود و قرار بر این بود که طرح دوربرگردان را بدون قطع درخت انجام دهیم.

امانی افزود: با تغییرات هندسی سطحی انجام شده، طرح دوربرگردان در تقاطع هلستان اجرا شد و از امشب نیز بنا داریم استانداردسازی آن را در دستور کار قرار دهیم تا به نتیجه مطلوب برسد.

شهردار نوشهر گفت: طرح دوربرگردان تقاطع هلستان با افق ترافیکی آینده و ایام نوروز دیده شده است و با کمترین قطع درخت به مرحله اجرا رسید و بنا داریم برای درختان قطع شده نیز، درختانی جایگزین کنیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار