گزارشی مبنی بر آلودگی محصولات لبنی در مازندران نداشتیم\

گزارشی مبنی بر آلودگی محصولات لبنی در مازندران نداشتیم

  • کد خبر: 2111536
  • چاپ
  • انتشار: 03 بهمن 1398 - 19:48

استناد نیوز- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه محصولات لبنی استان در سلامت کامل است،گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر آلودگی محصولات لبنی از سوی دستگاه های ناظر نداشتیم.

 

 به گزارش استناد نیوز، حسینقلی قوانلو   با بیان اینکه شیر و محصولات واحدهای تولیدی لبنی مازندران در سلامت کامل هستند، اظهار داشت: متأسفانه در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر عدم سلامت شیر و محصولات لبنی در فضای مجازی مطرح شده که بنده به مردم شریف مازندران اطمینان می‌دهم محصولات تولیدی واحدهای لبنی مازندران در سلامت کامل بوده و آن را با اطمینان مصرف کنند.

وی در ادامه گفت: ما در برهه زمانی خاصی به سر برده و در جنگ همه جانبه اقتصادی با دول استکباری به سر می بریم و دشمنان ما در صددند که به فضای تولیدات ما ضربه وارد کنند لذا با ایجاد چنین شایعاتی و دامن زدن به آن در پی تخریب تولیدات داخل هستند.

قوانلو با اشاره به اینکه در روند تولیدات محصولات لبنی دستگاه‌های متعددی از قبیل بهداشت، استاندارد، کارشناسان دانشگاه‌های علوم پزشکی به صورت مستمر در واحدهای تولیدی حضور داشته و بر آن نظارت می‌کنند، اظهار کرد: اگر مشکلی در زمینه بهداشتی و سلامت این محصولات وجود داشته باشد بدواً و قبل از خروج از واحدها با این مسئله برخورد خواهد شد.

وی افزود: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر آلوده بودن محصولات لبنی از سوی دستگاه‌های ناظر استان نداشته‌ایم.

قوانلو ادامه داد: کارخانجات تولیدی محصولات لبنی مازندران سهم بسیار زیادی در تأمین مواد لبنی کشور دارند، ضمن اینکه محصول اول استان مازندران در زمینه صادرات، مواد لبنی بوده و در سال‌های اخیر میزان قابل ملاحظه‌ای از محصولات تولیدی استان به کشورهای اروپایی، آمریکایی، آسیایی صادر شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار