لیگ بوکس در مازندران به راه می افتد/ ایجاد رینگ ساحلی بوکس\

لیگ بوکس در مازندران به راه می افتد/ ایجاد رینگ ساحلی بوکس

  • کد خبر: 2111540
  • چاپ
  • انتشار: 03 بهمن 1398 - 19:55

استناد نیوز- رئیس هیئت بوکس مازندران با بیان اینکه مازندران قطب بوکس کشور به شمار می رود، انجام مسابقات لیگ استانی با شش تیم را از برنامه ها برشمرد.

 

به گزارش استناد نیوز، سید امیر مدرسی پیش ازظهر پنجشنبه در مجمع هیئت‌های بوکس استان مازندران با اشاره به اینکه مازندران پشتوانه ورزش کشور به شمار می‌رود، اظهار داشت: مازندران در رشته‌های مختلف از جمله بوکس دارای عناوین مختلف و پرچمدار استان در ورزش به شمار می‌رود.

وی از مازندران به عنوان قطب بوکس کشور یاد کرد و گفت: باید همچنان نام مازندران را در ورزش بوکس کشور بر سر زبان‌ها نگه داریم.

مدرسی با اشاره به برخی حواشی در ورزش بوکس استان گفت: این حواشی سبب شده تا از سکوهای افتخار فاصله‌ای گیریم و دچار افت شویم.

رئیس هیئت بوکس مازندران با اظهار اینکه اصلاح ساختار کمیته‌ها با نگاه شایسته سالاری را از جمله برنامه‌ها برشمرد و گفت: احکام برخی مسئولان کمیته‌های هیئت بوکس صادر شده است.

وی تهیه اطلاعات از جامعه آماری ورزش بوکس استان را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: در حال حاضر اطلاعات کافی در زمینه شمار ورزشکاران، باشگاه‌ها و مربیان در استان نداریم و باید اطلاعات مورد نیاز جمع آوری تا بتوانیم برنامه ریزی مناسبی برای آینده داشته باشیم.

مدرسی برنامه ریزی و تهیه تقویم ورزشی را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: برای برگزاری برنامه‌ها طبق تقویم ورزشی اقدام می‌شود تا تیم‌های استان به جایگاه هاو رده‌های قبلی بازگردند.

رئیس هیئت بوکس مازندران با عنوان اینکه مازندران، قهرمانی‌های پیاپی و عنوان‌های بین المللی زیادی را در گذشته در ورزش بوکس داشته است، گفت: برنامه مسابقات لیگ و جام رمضان از جمله تقویم ورزشی است و طبق برنامه امیدواریم لیگ استان را با حدود شش تیم برگزار کنیم.

وی فعال کردن هیئت‌های ورزشی غیرفعال را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: هیئت‌های شهرستانی بازوان استان هستند و باید تمامی هیئت‌ها را فعال کنیم.

مدرسی با اظهار اینکه در برخی شهرستان‌ها، هیئت بوکس نداریم تصریح کرد: برنامه ریزی می‌شود تا با انتخاب مسئول، بوکس را در این شهرستان‌ها فعال کنیم.

وی برپایی دوره‌های آموزشی ویژه مربیان را از دیگر برنامه‌ها بیان کرد و گفت: مازندران در حوزه داوری بوکس در کشور حرف برای گفتن دارند و پتانسیل و ظرفیت خوبی در زمینه مربیان بوکس در استان وجود دارد و با برگزاری دوره‌های بازآموزی باید سطح ورزش بوکس را ارتقا دهیم.

مدرسی با عنوان اینکه رشته بوکس در زمینه آسیب‌های ورزشی پایین‌تر از برخی رشته‌ها نظیر فوتبال قرار دارد، تاکید کرد: ایجاد تفاهمنامه با آموزش و پرورش برای استعدادیابی در دستور کار قرار دارد.

وی ساخت سکوی رینگ در سواحل را از دیگر نیازها برشمرد و گفت: تلاش داریم با تعامل با شهرداری‌ها این سکو را در ساحل برای برگزاری مسابقات ساحلی آماده کنیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار