جعفری؛امکانات لازمه برای استقرار گردشگران در ساری باید افزایش یابد\

جعفری؛امکانات لازمه برای استقرار گردشگران در ساری باید افزایش یابد

  • کد خبر: 2111542
  • چاپ
  • انتشار: 04 بهمن 1398 - 16:01

استنادنیوز؛کوروش جعفری با اشاره به اینکه شهرستان ساری ظرفیت بسیار خوبی برای جذب گردشگر دارد، گفت؛ امکانات لازم برای استقرار گردشگر باید در ساری افزایش یابد.


عضو ارشد معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه در گفت و گو با استنادنیوز بیان داشت؛ در زمینه بوم گردی مناطق چهاردانگه و دودانگه شهرمان بیشترین ظرفیت را نسبت به جاهای دیگر دارند ما در منطقه دودانگه می‌توانیم برگزار کننده جشنواره‌های مثل گلاب گیری و مثل این جشنواره هاباشیم که مزیت‌های بسیار خوبی دارد مثل تبلیغات گل‌محمدی آن منطقه و آثار تاریخی منحصر به فردی که باعث جذب گردشگر به استان و شهر ساری می‌شوند.
وی افزود؛ در حوزه گردشگری استان مازندران و شهر ساری دارای مزیتی نسبت به سایر استان‌های دیگر کشور دارد.
جعفری بیان داشت؛ اگر می خواهیم در مورد ساری صحبت کنیم، ساری به دلیل دسترسی به دریا، جنگل و کوه یکی از مراکز عمده گردشگری کشور می‌تواند باشد.
این فعال سیاسی، اجتماعی گفت؛ مشکل اساسی که به شهر ساری وارده این می باشد که تا به امروز گردشگرانی که به استان می آیند ساری را به عنوان یک محل ترانزیت و در واقع به محل عبور نگاه می کنند و به عنوان یک مقصد و محل توقف انتخاب نمی کنند.
جعفری اظهار داشت؛ پیشنهاد من این است که جاذبه‌های گردشگری شهرمان را با امکاناتی که لازمه استقرار گردشگران است را افزایش دهیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار