کمک فدراسیون وزنه برداری به هیئت مازندران در دیدار عباس رحیمی با مسئولان فدراسیون\
  • 2 ست کامل هالتر و وزنه

کمک فدراسیون وزنه برداری به هیئت مازندران در دیدار عباس رحیمی با مسئولان فدراسیون

  • کد خبر: 211155
  • چاپ
  • انتشار: 13 بهمن 1395 - 23:13

رئیس هیئت وزنه برداری مازندران باحضور در فدراسیون در جلسه ای با علی مرادی،دکتر باقری،سها سوهانیان و رضا عباسپور دیدار کرد و از تعامل با فدراسیون گفت

به گزارش استناد نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ عباس رحیمی رییس هیأت وزنه برداری استان مازندران امروز(چهارشنبه 13 بهمن ماه) در فدراسیون وزنه برداری حضور پیدا کرد و ضمن دیدار با رییس فدراسیون با یکدیگر در خصوص مسایل مختلف فنی و ارتباطی دوسویه در آینده به بحث و گفت وگو پرداختند.

عباس رحیمی رییس هیأت وزنه برداری استان مازندران در بخشی از صحبت های خود به رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: بی تردید وزنه برداری نوین ایران در عرصه داخلی و بین المللی مدیون زحمات و برنامه ریزی خوب شما چه در گذشته و چه امروز است.

دیدار عباس رحیمی سوهانیان

وی ادامه داد: مازندران قطب وزنه برداری ایران و جهان به شمار می رود و ما توقع داریم که فدراسیون مثل همیشه نگاه ویژه ای به استان مستعد ما داشته باشد.بدون تردید من و تمامی همکارانم در استان مازندران، در خدمت فدراسیون و همگام با شما حرکت می کنیم .قطعاً هر کاری بتوانیم انجام می دهیم تا باری را از دوش فدراسیون برداریم.

همچنین؛ علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری نیز در خصوص تعاملات دوسویه هیأت استان و فدراسیون وزنه برداری گفت: مازندران برای فدراسیون وزنه برداری پایگاه مهم و ارزشمندی است. تنش های موجود در استان را همین طور که با مدیریت خوب خود و مدیر کل محترم به فرت تبدیل می کنید جای تقدیر دارد و امیدواریم مازندران مجدداً به شرایط آرمانی خود در سال های گذشته بازگردد.

رییس فدراسیون در این دیدار خاطرنشان کرد: فدراسیون مثل همیشه حامی استان های توانمند و مستعد خود همچون مازندران است و قطعاً ما بعنوان یک قطب ارزشمند داخلی از استان مازندران حمایت کرده و نگاه ویژه ای به وزنه برداری استان داریم.

برهمین اساس؛ با توجه به برنامه های حمایتی فدراسیون در خصوص تجهیز سخت افزاری هیأت ها در دستور کار خود دارد 2 ست کامل تجهیزات وزنه برداری را در اختیار استان مازندران قرار دهد.
گفتنی است؛ در این نشست دکتر داود باقری نایب رییس، رضا عباسپور سخنگویی و روابط عمومی و سها سوهانیان مشاور استان های رییس فدراسیون حضور داشتند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار