مسابقه‌ کتابخوانی با محوریت کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» برگزار می‌شود\
  • مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران خبر داد؛

مسابقه‌ کتابخوانی با محوریت کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» برگزار می‌شود

  • کد خبر: 2111565
  • چاپ
  • انتشار: 05 بهمن 1398 - 16:37

استناد نیوز، اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، مسابقه‌ کتابخوانی با محوریت کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» را برگزار می‌کند.

 

به گزارش استناد نیوز، آرزو ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، با بیان اینکه ترویج و همگانی کردن امر به معروف و نهی از منکر، از وظایف مهم دستگاه های فرهنگی است، اظهار داشت: مسابقه کتابخوانی در سطح ملی در حال برگزاری است و ما در استان با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، این مسابقه‌ را با محوریت کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: علاقه‌مندان برای دریافت کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» می‌توانند به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان مراجعه کنند و همچنین نسخه الکترونیک این کتاب، اطلاعات بیشتر و شرکت در این مسابقه در سامانه مسابقات فرهنگی نهاد به نشانی samakpl.ir در دسترس خواهد بود.

ولیپور در خصوص جوایز درنظرگرفته شده برای برگزیدگان این مسابقه گفت: این جوایز شامل ۱۲ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، ۲۴ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و ۳۱۳ کارت هدیه نقدی (به ارزش یک میلیون ریال) خواهد بود.

وی در توضیحاتی تکمیلی بیان داشت: کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» تهیه شده توسط گروهی از مولفان در انتشارات مهرسا، در ۹۶ صفحه و پنج بخش کلی، مهم‌ترین مباحث مطرح در حوزه امر به معروف و نهی از منکر را ارائه داده است. این بخش‌ها شامل «آیاتی از قرآن کریم»، «چهل حدیث از معصومین»، «امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه امام خمینی»، «امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه امام خامنه‌ای»، «قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از از منکر» هستند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان افزود: کتابچه حاضر مجموعه مختصری از حکمت‌های مندرج در قرآن کریم، احادیث معصومین علیهم السلام و بیانات امام خمینی(ره) و آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی)، بدون حاشیه‌ای از هیچ نویسنده‌ای است. هدف از تهیه این مجموعه آشنایی عموم مردم با مفاهیم پایه‌ای امر به معروف و نهی از منکر و گسترش فرهنگ خواندن متون اصیل است. این کتاب سعی دارد مفاهیم کلیدی امر به معروف و نهی از منکر را به صورت خلاصه و در جهت ایجاد فضایی برای تفکر خواننده ایجاد کند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار