تشکل های مردم نهاد در حوزه دفاع مقدس تقویت شود\
  • مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران :

تشکل های مردم نهاد در حوزه دفاع مقدس تقویت شود

  • کد خبر: 2111601
  • چاپ
  • انتشار: 06 بهمن 1398 - 18:53

استناد نیوز- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، خواستار شناسایی و تقویت تشکل های مردم نهاد در حوزه نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس شد.

 

 به گزارش استناد نیوز، سردار عبدالله ملکی پیش ازظهر یکشنبه در مراسم اختتامیه اولین جشنواره برترین تشکل‌های مردم نهاد در روستای قراخیل استان، ایجاد قسط و عدالت را مهمترین هدف انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: هشت سال دفاع مقدس دستاوردهای بسیاری داشته است و بیش از ۱۸۸ هزار شهید فقط در این دوران تقدیم شده است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس نشأت گرفته از عاشورای حسینی است، تصریح کرد: یکی از مؤلفه‌های قدرتر جمهوری اسلامی، مردم است و سرچشمه این فرهنگ، ائمه و عاشورا است.

سردار ملکی تصریح کرد: رزمندگان دفاع مقدس عاشورای نقلی را به عاشورای عینی تبدیل کرده اند و سردار شهید سلیمانی و ابوالمهدی مهندس تربیت یافته این فرهنگ هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به ظرفیت عظیم مردمی موجود در مازندران یادآور شد: مردم در بسیاری از موارد از مسئولان جلوتر و پیشگام هستند و مردم استان، عاشورایی و دیندار هستند و باید ظرفیت مردم و تشکل‌های مردم نهاد را در استان بازسازی کنیم.

وی با اظهار اینکه در حال حاضر در تمامی شهرستان‌های استان دفتر نشر ارزش‌های دفاع مقدس فعال است، گفت: معرفی تشکل‌های مردم نهاد نیازمند همکاری همه بخش‌ها است و باید نهضت جمع آوری خاطرات نهادینه شود.

سردار ملکی با بیان اینکه تاکنون ۲۵ هزار ساعت از خاطرات رزمندگان دفاع مقدس و خانواده‌های شهیدان جمع آوری شده است، گفت: باید خاطرات پدران، برادران، جانبازان و خانواده‌های شهیدان را جمع آوری و منتشر کنیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار