دهه فجر ۳۲ پروژه در جویبار افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود\

دهه فجر ۳۲ پروژه در جویبار افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

  • کد خبر: 2111651
  • چاپ
  • انتشار: 08 بهمن 1398 - 15:50

استناد نیوز– فرماندار جویبار گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ۳۲ پروژه با ارزش حدود ۱۴ میلیارد تومان در این شهرستان بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی می‌شود.

 

 به گزارش استناد نیوز، سید علی اسد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران ، افزود: در دهه مبارک فجر ۲۳ پروژه با اعتبار هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد و همچنین عملیات اجرایی ۹ طرح با اعتبار حدود پنج میلیارد تومان آغاز می شود .

وی با اعلام اینکه آسفالت معابر شهری به مساحت ۳۰ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد، گفت : فاز نخست سالن پرورش ماهیان خاویاری هم با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد که با افتتاح این طرح ۳۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار می شوند .

فرماندارجویبار با بیان اینکه ساختمان اتش نشانی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان و مخزن ۵۰۰ مترمکعبی در روستای لاریم با اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیون تومان این روزها به بهره برداری می رسد.

اسد بیان کرد: دیگر طرح هایی که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان جویبار به بهره برداری می رسد ۶ طرح برق رسانی ، ۶ طرح دهیاری و اشتغال زایی بهزیستی است.

وی در پایان با اعلام انکه به مناسبت ایام الله دهه فجر عملیات اجرایی ۹ طرح با حدود پنج میلیارد تومان آغاز می شود، گفت: تعریض محور جویبار به کوهیخیل ، ساماندهی گلزارشهدای کوهیخیل ، آسفالت و بهسازی راه روستایی آغاز خواهد شد .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار