جاده فیروزکوه و هراز بسته شدند / وضعیت راه های مواصلاتی استان مازندران\
  • آخرین خبر از راه های استان؛

جاده فیروزکوه و هراز بسته شدند / وضعیت راه های مواصلاتی استان مازندران

  • کد خبر: 211168
  • چاپ
  • انتشار: 14 بهمن 1395 - 19:56

بارش برف و کولاک و احتمال ریزش بهمن جاده های پر تردد استان مازندران به سمت تهران را مسدود کرده و تنها جاده چالوس باز شده است

به گزارش استناد نیوز، با ورود سامانه بارشی از عصر چهارشنبه به کشور به تدریج نیمه شمالی و غربی کشور تحت تاثیر بارش ها قرار گرفتند، بخصوص در مناطق کوهستانی بارش های سنگین برف مشکلاتی را برای مردم مناطق مختلف به وجود آورد و تردد در راه ها را با مشکل مواجه کرده است.

راه های کوهستانی و پر تردد استان مازندران به سمت تهران و بالعکس هم  در پی بارش های شدید بسته شده اند. بطوری که در تازه ترین خبرها محور فیروزکوه که معمولا امن ترین جاده مواصلاتی بین تهران و مازندران است هم به دلیل بارش شدید برف و کولاک موقتا بسته شد.

جاده هراز دیگر راه ارتباطی بین مازندران و تهران هم که معمولا با چنین بارش هایی مسدود می شود، دیروز بسته شد به گفته مدیرکل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران توسط اداره راه برف روبی و پاکسازی شده است ولی به علت ادامه بارش برف و احتمال ریزش بهمن به دلیل اولویت امنیت جاده ای و تامین جان مسافرین و رانندگان، پلیس راه استان از تردد وسایل نقلیه جلوگیری به عمل آورده و محور هراز را تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام کرده است.

بنابراین تنها راه ارتباطی بین مازندران و تهران جاده چالوس است که از دیشب به علت بارش برف بسته شده بود ولی با تلاش راهداران این جاده بازگشایی شد و تردد در این جاده جریان دارد که با توجه به شرایط این جاده به شدت توصیه شده از تردد غیر ضروری در آن خودداری شود. مسافرینی هم که مجبور به تردد از این محور هستند ضمن رعایت قوانین و مقرارت، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار