بصیرت مردمی مهمترین عامل عدم موفقیت دشمنان است\

بصیرت مردمی مهمترین عامل عدم موفقیت دشمنان است

  • کد خبر: 2111683
  • چاپ
  • انتشار: 11 بهمن 1398 - 13:46

استناد نیوز، نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تاکید بر بصیرت‌افزایی آحاد جامعه گفت: ولایت‌مداری سبب در امان ماندن از فتنه‌ها می‌شود.

به گزارش استناد نیوز، آیت‌الله محمد باقر محمدی لایینی امروز در بیت الزهرا(ع) منطقه لایی بخش هزار جریب شهرستان نکا با تسلیت ایام شهادت بی‌بی دوم عالم اظهار داشت: فتنه‌ها را باید به دیگران بشناسانیم و حواس دیگران را جمع کنیم تا در دام فتنه قرار نگیرند همه وظیفه داریم در شرایط فتنه ساکت نباشیم به‌دنبال بصیرت‌افزایی باشیم.

وی افزود: هفت راهکار مقابله با فتنه‌ها با استناد به روایت از حضرت زهرا(ع) این است که ابتدا باید فتنه‌شناس باشیم و هوش فتنه‌شناسی داشته باشیم پیش از آن که فتنه شکل بگیرد باید بشناسیم.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به اینکه زمینه‌های تاثیرگذاری فتنه‌ها را ازبین ببریم، تصریح کرد: فتنه‌گران از مشکلات مردم سوءاستفاده کردند و مردم باید روشنگری داشته باشند.

لایینی با بیان اینکه باید با فتنه مبارزه کنیم و متناسب با شرایط زمان کاری که حضرت زهرا(ع) کرد و با فتنه‌گرا در افتاده و جامعه را از آگاه کنیم افزود: باید بصیرت‌آرایی و بصیرت‌افزایی کنیم تا از گزند دشمنان در امان باشیم.

وی با اعلام اینکه ولایت‌مداری سبب در امان ماندن از فتنه‌ها می‌شود چرا که بسیاری از مردم به‌دلیل ضعف بصیرت در دامن فتنه‌ها گرفتار می‌شوند، گفت: مردم ما بصیرت دارند مهمترین عامل عدم موفقیت دشمنان بصیرت مردم ما بوده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار