گرامیداشت شهدای آتش نشان پلاسکو در آمل\

گرامیداشت شهدای آتش نشان پلاسکو در آمل

  • کد خبر: 211171
  • چاپ
  • انتشار: 14 بهمن 1395 - 21:24

مراسم گرامیداشت شهدای آتش نشان پلاسکو در آمل برگزار شد.

به گزارش استناد نیوز ، امام جمعه آمل در مراسم گرامیداشت شهدای آتش نشان آمل در حسینیه لاله های زهرایی-بقعه میرحیدرآملی با بیان اینکه ایثار شهدای آتش نشان از دیرباز در اسلام مرسوم بوده است، عنوان کرد: ایثار ابراهیم خلیل الله در آتش، به قربانگاه بردن اسماعیل و به بستر رفتن علی(ع) به جای محمد رسول الله همه اقدامات ایثارگرانه ای است که از صدر اسلام تا کنون جریان داشته است.

وی با اشاره به اینکه  سالار شهیدان بزرگترین ایثار تاریخ اسلام را با فدا کردن برادران و پسرانش انجام داد، تصریح کرد: ایثار آتش نشانان پلاسکو، ایثار عملی بود و حضور رهبر معظم انقلاب بر سر مزار این شهدا نشان داد که رهبری نگاه خدایی و ایمانی دارند.

حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی با تاکید بر اینکه اقتدار و عزت ایران در دنیا به دلیل نگاه ایثارگرانه و فداکارانه ملت آن است، افزود: اتش نشانان پلاسکو کرامت انسانی موجود در ملت ایران را به دنیا اثبات کرد و به دنیا نشان داد که ما ملت ایران اینچنین ملت هایی هستیم.

وی عمل ایثارگرانه آتش نشانان را دارای پیام جهانی عنوان کرد و گفت: با این عمل آتش نشانان دنیا باید بداند که اگر بخواهد به نوامیس و خاک ایران تعرض کند از صفحه روزگار محو می شود.

مرتضوی یادآور شد: ارزش انسانی ملت ایران به دنیا اثبات شده است و این آتش نشانان نشان دادند که ایثار چیست و انسان برای چه زنده است.

وی تصریح کرد: جایگاه شهدای آتش نشان در جایگاه افضل شهدا است و بزرگی کار آنان از یادها نخواهد رفت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار