بازگشت یوسف نژاد به ساری وزن انتخاباتی استان مازندران را بالا برد\
  • اختصاصی استنادنیوز؛

بازگشت یوسف نژاد به ساری وزن انتخاباتی استان مازندران را بالا برد

  • کد خبر: 2111769
  • چاپ
  • انتشار: 13 بهمن 1398 - 20:51

استنادنیوز / بازگشت علی اصغر یوسف نژاد به حوزه انتخابیه ساری و میاندورود موجب ایجاد شور انتخاباتی در مرکز استان مازندران شده است

به گزارش استناد نیوز، از علی اصغر یوسف نژاد می توان به عنوان برندی برای استان مازندران در مجلس شورای اسلامی یاد کرد، عضویت یک مازندرانی در هیئت رئیسه مجلس به عنوان یکی از ارکان اصلی نظام موضوع مهمی است که تنها برای یوسف نژاد ممکن بود.

فراتر از وزن بالای سیاسی، قدرت نفوذ و اعتبار کلام یوسف نژاد، شخصیت مسئولیت پذیر و منضبط وی است که در کنار اشراف کامل به فرایند قانونگذاری و نظارت بر اجرای صحیح قانون بعنوان دو وظیفه اساسی نمایندگی، او را در جایگاه الگویی برای یک نماینده خوب در مجلس قرار داده است.

شاید تنها دلیلی که موجب شده توانمندی ها و عملکرد مطلوب یوسف نژاد در جایگاه نمایندگی کمتر به چشم بیاید، ضعف او در بوق و کرنا کردن اقداماتی است که در مجلس برای به تصویب رساندن قوانین مناسب و توسعه استان مازندران و حوزه انتخابیه خود انجام می دهد. شاید اگر دیگر نمایندگان در بیش از 180 طرح و لایحه مجلس نقش کلیدی داشتند فریادشان گوش فلک را کر می کرد! اما منش رفتاری و اخلاق مداری یوسف نژاد موجب شد به دور از هیاهو به انجام وظیفه بپردازد.

یوسف نژاد که بنا به مسائل سیاسی قصد داشت از تهران برای انتخابات مجلس یازدهم در انتخابات شرکت نماید با اصرار برخی شخصیت ها و مردم به حوزه انتخابیه ساری و میاندورود بازگشت و همراه خود، وزن و اعتبار سیاسی بالایی برای انتخابات در مازندران و این حوزه انتخابیه آورده است، قطعا بعد از روز رای گیری کل کشور نیم نگاهی به نتیجه انتخابات در ساری خواهند داشت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار