انتقاد از افزایش ۲۰ میلیونی قیمت پراید در چندماه اخیر/ وزارت صمت توان اداره بازار خودرو را ندارد\

انتقاد از افزایش ۲۰ میلیونی قیمت پراید در چندماه اخیر/ وزارت صمت توان اداره بازار خودرو را ندارد

  • کد خبر: 2111815
  • چاپ
  • انتشار: 15 بهمن 1398 - 15:11

استناد نیوز، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می‌گوید وزارت صمت توان اداره بازار خودرو را ندارد به همین دلیل قیمت پراید در بازار به ۶۰ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش استناد نیوز، سیدناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی  با انتقاد از گرانی خودرو در بازار، گفت: متاسفانه در ماه‌های اخیر دولت بازار را رها کرده است؛ پس از افزایش قیمت بنزین جلسات ستاد تنظیم بازار هر روز تشکیل شده و بازرسان بر نحوه عرضه کالاها و ارائه خدمات – هرچند فرمالیته- نظارت و متخلفان را جریمه و با آنها برخورد می‌کردند اما پس از مدتی این برنامه‌ها را رها کردند، در واقع نظارت محدود به چند روز بود.

خودروسازان به حال خود رها شدند

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علیرغم قول مسئولان مبنی بر اینکه قیمت کالاها تا پایان سال افزایش نمی‌یابد، اما وضعیت کنونی بازار واقعیت دیگری را نشان می‌دهد، افزود: قیمت کالاها هر روز افزایش می‌یابد و گرانی خودرو در هفته‌های اخیر نیز گواهی بر این مدعا است در واقع وزارت صنعت، معدن و تجارت توان مدیریت بازار خودرو را نداشته واین بازار را رها کرده است.

وی با انتقاد از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در کنترل قیمت ها، اظهار کرد: خودروسازان به حال خود رها شده و نظارتی بر عملکرد آنها نمی‌شود، این امر موجب شده خودرویی همانند پراید که بی کیفیت بوده و جانباختگان ناشی از تصادفات آن بیش از شهدای جنگ تحمیلی است در حال حاضر ۶۰ میلیون تومان در بازار به فروش رسد.

چرا پراید بی کیفیت 60 میلیون تومان شد؟

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خودرو پراید در گذشته 6 میلیون تومان بود حال چرا باید همان خودرو بدون ارتقای کیفیت ۶۰ میلیون تومان شود؟ اضافه کرد: خودروسازان "زه" کنار پراید را برداشته و در هنگام خرید برای نصب آن، از خریدار پول بیشتری طلب می‌کنند کدام نهاد و سازمانی باید به این موضوع ورود کند؟ آیا نباید وزیر صنعت، معدن و تجارت به این موارد رسیدگی کند؟



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار