افتتاح پروژه های بهداشتی و درمانی استان مازندران با حضور وزیر بهداشت\

افتتاح پروژه های بهداشتی و درمانی استان مازندران با حضور وزیر بهداشت

  • کد خبر: 2111831
  • چاپ
  • انتشار: 19 بهمن 1398 - 16:21

استنادنیوز؛ همزمان با سفر نمکی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به مازندران در هشتمین روز از دهه مبارک فجر، پروژه های حوزه بهداشت و درمان در این استان به بهره برداری رسید.

افتتاح پروژه ها در شهر ساری
* چهار پروژه زیرساختی حوزه بهداشت و درمان با اعتبار ۲۴۵ میلیارد ریال شامل ساختمان دانشکده پیراپزشکی و فن آوری پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مجتمع پیامبر اعظم (ص) ساری
* افتتاح مرکز آزمون الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به عنوان یکی از مراکز مهم در بین دانشگاههای علوم پزشکی شمال کشور با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی به منظور فراهم سازی مقدمات برگزاری آزمون های غیر حضوری در این دانشگاه
* افتتاح مرکز ناباروی (IVF) در بیمارستان آموزشی و درمانی امام خمینی ( ره ) شهر ساری با اعتبار حدود ۱۵ میلیارد ریال

افتتاح پروژه در قائمشهر
* طرح توسعه مرکز آموزشی و درمانی بیمارستان رازی شهرستان قائمشهر با اعتبار ۱۲۵ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید و با افتتاح این طرح ۳۶ تخت بیمارستانی به بیمارستان رازی این شهر افزوده شد تا تعداد تخت های این بیمارستان به ۲۸۰ تخت برسد.

افتتاح پروژه در بابل

* با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بزرگترین کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بابل به بهره برداری رسید. کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی امید بابل در زمینی به مساحت عرصه سه هزار مترمربع با زیربنای ۲ هزار و ۷۵۰ متر مربع در ۳ طبقه و با اعتبار حدود ۶۵ میلیارد ریال ساخته شده است.

افتتاح کلنیک شهرستان گلوگاه
* کلنیک تخصصی ویژه شهرستان گلوگاه با اعتبار ۳۹ میلیارد ریالی پس از حدود سه سال از اجرا تکمیل و به بهره برداری رسید. این کلنیک ویژه به عنوان بزررگترین کلنیک تخصصی شمال شرق مازندران در شهر گلوگاه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت و خدمات پزشکی تخصصی را به بیماران با نرخ دولتی ارایه می دهد.
افتتاح پروژه در شهرستان بهشهر
* مرکز جامع سلامت روستایی در روستای برما در شهرستان بهشهر همزمان با سفر وزیر بهداشت و درمان به مازندران با اعتبار ۷.۵ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید. با افتتاح این پروژه تعداد مراکز جامع سلامت روستایی در روستاهای استان مازندران به بیش از ۷۰ مرکز رسیده است.
افتتاح پردیس بین المللی رامسر
* افتتاح ساختمان پردیس خودگردان علوم پزشکی شهر رامسر در غرب این خطه شمال کشور با اعتبار حدود ۱۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

افتتاح پروژه در شهرستان نوشهر
* مرکز ایروله تنفس فشار منفی بیمارستان شهید بهشتی نوشهر با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی از دیگر پروژه های افتتاحی حوزه پزشکی و درمانی در استان مازندران است که با جضور وزیر بهداشت و درمان افتتاح شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار