افتتاح و کلنگ زنی 5 پروژه شهرداری قائمشهر در هشتمین روز از دهه فجر\

افتتاح و کلنگ زنی 5 پروژه شهرداری قائمشهر در هشتمین روز از دهه فجر

  • کد خبر: 2111832
  • چاپ
  • انتشار: 19 بهمن 1398 - 16:31

در هشتمین روز از ایام مبارک دهه فجر با حضور مسئولین، 5 پروژه شهرداری قائمشهر افتتاح و یا کلنگ زنی شد

به گزارش استنادنیوز، اولین پروژه ای که در هشتمین روز دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید، پارک یزدانی در کمربندی شمالی بود. این پارک که در زمین اهدایی زنده یاد مدد یزدانی به مساحت چهارهزار متر مربع و با اعتبار بالغ بر 780 میلیون تومان توسط شهرداری قائمشهر ساخته شد، شامل هزار متر فضای سبز، آلاچیق ، پارک کودک ، ست ورزشی ، نمازخانه و سرویس بهداشتی می باشد. افتتاح پارک یزدانی قائمشهر

پروژه مهم دیگری که امروز با حضور مسئولین شهری کلنگ زنی شد، پروژه زیرگذر مسجد رسول (ص) در کمربندی شرقی بود که با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 342 میلیون تومان اجرایی خواهد شد، این زیرگذر 4.5 متر ارتفاع، 8 متر عرض و 34 متر طول خواهد داشت و اجرای آن علاوه بر کاهش ترافیک منطقه امنیت تردد را نیز افزایش خواهد داد.

 کلنگ زنی پروژه زیرگذر مسجد رسول

کلنگ زنی پروژه عمرانی زیرگذر 16 متری اول به 16 متری دوم نیز از دیگر برنامه های شهرداری قائمشهر در هشتمین روز دهه مبارک فجر بود که اجرای این پروژه نیز می تواند بسیار مفید واقع شود.

رونمایی از تندیس سردار شهید قاسم سلیمانی در میدان شهدا کفشگرکلا با هزینه ای بالغ بر 50 میلیون تومان و رونمایی از یادمان سردار سلیمانی در میدان راه آهن نیز از دیگر پروژه های فرهنگی شهرداری بود که به انجام رسید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار