حسین نیازآذری و عملکرد نمایندگی / لزوم شفافیت حتی برای انتخاب مجدد\
  • اختصاصی استنادنیوز؛

حسین نیازآذری و عملکرد نمایندگی / لزوم شفافیت حتی برای انتخاب مجدد

  • کد خبر: 2111834
  • چاپ
  • انتشار: 19 بهمن 1398 - 20:01

تنها دوازده روز به انتخابات مجلس یازدهم باقی مانده و موج مطالبه شفافیت کاندیداها توسط مردم روز به روز فراگیرتر می شود آیا نماینده محترم بابل به این خواسته بحق مردم احترام خواهد گذاشت؟

به گزارش استنادنیوز، شفافیت در آرا و عملکرد نمایندگان در آستانه انتخابات مجلس یازدهم تبدیل به یک مطالبه عمومی شده است و انتظار صداقت از تمام کاندیداها در جامعه وجود دارد علی الخصوص کاندیداهایی که درحال حاضر وظیفه نمایندگی مردم را در مجلس برعهده دارند و بار دیگر قصد دارند از مردم رای اعتماد بگیرند.

حسین نیازآری نماینده مردم شریف بابل یکی از این افراد است که از سال 90 بر کرسی نمایندگی تکیه زده است، اکنون که تنها دوازده روز به انتخابات مجلس یازدهم باقی مانده و موج مطالبه شفافیت کاندیداها توسط مردم روز به روز فراگیرتر می شود انتظار می رود نماینده محترم بابل به این خواسته بحق مردم احترام بگذارد.

در دوره ای که شایعاتی مانند خرید و فروش تریبون مجلس توسط نمایندگان، خرید و فروش آرای نمایندگی و معامله منافع جمعی با منافع شخصی برخی نمایندگان و امتیاز گیری شخصی از وزرا به درست یا غلط توسط دوستان و یا دشمنان منتشر می شود، مردم بابل حق دارند بدانند نمایندهشان در مجلس در دوران هشت ساله به چه طرح هایی رای مثبت و به چه طرح هایی رای منفی داد و در قبال این آرا چه منافعی نصیب و چه زیانی وارد شد.

مردم بابل حق دارند بدانند تریبون نماینده آن ها در دو دوره مجلس برای چند دقیقه باز شد و نیازآذری به ایراد نظرات در دفاع از حقوق حقه مردم بابل پرداخت، چه میزان از زمان نطق خود را به نماینده ای دیگر واگذار کرد و علت آن چه بود، در برخی طرح ها مانند طرح شفافیت آرا تعداد زیادی از نمایندگان به صورت مخفیانه با آن مخالفت کردند درحالی که در رسانه ها حامی صد در صد طرح خود را معرفی می کردند! چرا برخی نمایندگان تا این اندازه از شفافیت می هراسند؟!

سوالات بسیاری در افکار عمومی وجود دارد که لازم است حسین نیازآذری در آستانه انتخابات به صورت شفاف به آن ها پاسخ داده تا بتواند اعتماد از دست رفته مردم را بدست آورد.

استنادنیوز آمادگی دارد در صورتی که آقای نیازآذری پاسخی برای اغنای افکار عمومی مردم شریف بابل دارد به نحو مقتضی آن را به مخاطبین خود اطلاع رسانی نماید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار