علی بابایی کارنامی بخت اول انتخابات مجلس یازدهم ساری و میاندورود\
  • اختصاصی استنادنیوز؛

علی بابایی کارنامی بخت اول انتخابات مجلس یازدهم ساری و میاندورود

  • کد خبر: 2111845
  • چاپ
  • انتشار: 23 بهمن 1398 - 21:25

در مرحله پایانی بررسی صلاحیت نامزده های انتخابات شورای نگهبان با تایید صلاحیت علی بابایی کارنامی شور انتخاباتی را به مرکز استان مازندران بازگرداند

به گزارش استنادنیوز، شاید از ماه ها پیش زمانی که هنوز جو انتخاباتی در حوزه ساری و میاندورود داغ نبود افکار عمومی مردم علی بابایی کارنامی را به عنوان نماینده مجلس یازدهم این حوزه انتخابیه می شناخت.

محبوبیت و اقبال عمومی که در بدنه کارگری برای علی بابایی ایجاد شده بود خیلی زود در بین اقشار مختلف مردم ساری فراگیر شد، سادگی و صداقت در گفتار و رفتار بابایی و سوابق موفق مدیریتی خیلی زود او را به عنوان بخت اول نمایندگی مجلس یازدهم معرفی کرد، اما پس از تایید صلاحیت در هیات اجرایی، هیات نظارت استان صلاحیت بابایی را احراز نکرد تا فضای انتخاباتی که درحال داغ شدن بود در شوک فرو رود.درحالی که کاندیداهای انتخابات مجلس در ساری و میاندورود اصلی ترین رقیب خود را رد شده می دانستند، با ارائه مدارک لازم به شورای نگهبان، این شورا صلاحیت بابایی کارنامی را تایید و معادلات انتخاباتی در ساری را دگرگون کرد.

چهاردانگه ای ها که سالهاست به دلیل عدم اجماع روی یک کاندیدا نماینده ای در مجلس نداشتند اکنون با حمایت از علی بابایی کارنامی می توانند امیدوار به رسیدگی و حل مشکلاتی که سالها در منطقه با آنها مواجهند با یک نماینده از جنس خودشان در مجلس آینده باشند. ضمن اینکه آرای دودانگه را هم پس از رد صلاحیت محمد دامادی به دلیل ارتباط نزدیکی که با آن منطقه دارد می توان برای بابایی در نظر گرفت.

کارگر زاده ای که پله پله مراحل ترقی را پیمود و در تمام این سال ها در مناصب مدیریتی اصل خویش را فراموش نکرد و از مردم فاصله نگرفت مهمترین ویژگی بابایی کارنامی می باشد که در دوره ای که فاصله مردم با مسئولین افزایش یافته موجب محبوبیت او در مرکز استان شده است.

بسیاری از مردم و فعالان سیاسی و اجتماعی از هم اکنون بابایی کارنامی را یکی از دو نماینده ساری و میاندورود در مجلس آینده می دانند و رقابت دیگر کاندیداها برای کسب دیگر کرسی نمایندگی خواهد بود البته باید منتظر ماند و دید در روزهای آتی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار