لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در مازندران اعلام شد\

لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در مازندران اعلام شد

  • کد خبر: 2111849
  • چاپ
  • انتشار: 25 بهمن 1398 - 09:48

استنادنیوز؛ دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران لیست این شورا برای انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.
شکرالله رضازاده  در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینکه اولین جلسه شورای ائتلاف کشور در تیرماه گذشته در تهران برگزار و همه بزرگان و جریان انقلاب در این مجمع حضور داشتند، اظهار کرد: با دعوت از دبیران احزاب همسو در استان، شورای ائتلاف شهرستانها و در نهایت شورای ائتلاف استانی شکل گرفت.
وی با اشاره به اینکه 3 برابر ظرفیت های حوزه های 9 گانه انتخابیه استان مازندران، اسامی به شورای ائتلاف استان معرفی شدند، گفت: با بررسی های صورت گرفته، نامزدها به تهران اعلام و تیم مجربی از پایتخت بصورت علمی و منطقی نظرسنجی انجام و بر اساس نتایج بدست آمده تصمیم گیری صورت گرفت.
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با اعلام اینکه هر سه روز یکبار نظرسنجی انجام و وضعیت موجود را می دانیم، خاطرنشان کرد: شورای ائتلاف هیچگونه سخنگویی نداشته و لیست اعلام شده در فضای مجازی واقعیت ندارد.
رضازاده با اشاره به اینکه در حوزه آمل به لیست واحدی نرسیدیم و انتخاب را برعهده مردم شریف آمل گذاشتیم، افزود: از سوی شورای ائتلاف انقلاب اسلامی در حوزه رامسر و تنکابن شمس الدین حسینی، نوشهر و چالوس و کلاردشت اسحق صلاحی، نور و محمودآباد عبدالوحید فیاضی، بابلسر و فریدونکنار علی اصغر باقرزاده، بابل آقایان حسن حسن نتاج و مهدی سعادتی، قائم شهر، سیمرغ، جویبار و سوادکوه کمال علیپور و کیوان مرادیان، ساری منصورعلی زارعی و عبدالرضا بابایی و بهشهر و در حوزه نکا و گلوگاه غلامرضا شریعتی معرفی شدند.
وی در پاسخ به در رابطه علت عدم حضور هیچ یک از نماینده های فعلی مازندران در لیست اعلام شده را اینگونه توضیح داد: همه 12 نماینده مازندران مورد بررسی و در نهایت 2 نماینده در لیست اولیه قرار گرفتند. با نماینده های مذکور نشست برگزار و سوالات موردنظر پرسیده شد و در نهایت هیچ کدام به لیست شورای ائتلاف راه نیافتند.
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با اشاره به اینکه 4 نفر از لیست اعلام شده اموال و دارایی های خودشان را اعلام کردند، گفت: یکی از شروط شورای ائتلاف اعلام لیست اموال و دارایی ها و هزینه های انتخاباتی از سوی کاندیدای موردنظر است.
رضازاده در پاسخ به این سوال که آیا مردم مازندران به لیست های موجود رای خواهند داد، توضیح داد: برخلاف دوره های قبلی، عطش مردم نسبت به دانستن لیست شورای ائتلاف را مشاهده کردیم و اعتقاد داریم مردم به این لیست ها توجه ویژه دارند.
وی عدم حضور بانوان در لیست شورای ائتلاف را اینگونه پاسخ داد: 4 بانو در شورای ائتلاف استانی حضور دارند و در نهایت به این جمع بندی نرسیدیم که بانوان در لیست قرار گیرند.
رضازاده تاکید کرد: در انتخابات 1402حتماً بانوان در لیست شورای ائتلاف مازندران حضور خواهند داشت.
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با اشاره به اینکه بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید داریم، گفت: متاسفانه برخی چهره ها و رسانه های اصلاح طلب به دروغ مطرح کردند که جریان انقلاب بدنبال حضور حداقلی مردم در انتخابات است که این موضوع دروغ بزرگ است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار