تفاوت هایی که موجب محبوبیت علی بابایی کارنامی در بین مردم شده است\
  • کاندیدایی از جنس مردم؛

تفاوت هایی که موجب محبوبیت علی بابایی کارنامی در بین مردم شده است

  • کد خبر: 2111850
  • چاپ
  • انتشار: 25 بهمن 1398 - 10:47

برخی ویژگی های خاص در افراد موجب می شود قابلیت جذب سایرین در اولین دیدار و نفوذ در قلب مردم را داشته باشند.

به گزارش استنادنیوز، علی بابایی را بدون شک یکی از محبوب ترین چهره های انتخاباتی در استان مازندران دانست که در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود از بخت بسیار بالایی برای انتخاب به عنوان نماینده مجلس برخوردار است.

در این نوشتار قصد بیان توانمندی های مدیریتی که دلیلی از دلایل اقبال مردم حوزه مرکز استان مازندران به علی بابایی است را نداریم و تنها به برخی دلایل شخصیتی و رفتاری که موجب نفوذ او در قلب هواداران شده می پردازیم.

شاید بتوان مهمترین دلیل این محبوبیت بابایی را در رفتارهای سیاسی سایر کاندیداها در روابط با مردم جستجو کرد، مردمی که از سیاست بی زار شده اند وقتی فردی را می بینند که خود واقعیش را به آن ها ارائه کرده است از او استقبال می کنند، مردم نیاز دارند نماینده آن ها حتی در اوج سیاست ورزی در امور سیاسی با آن ها صادقانه رفتار و سخن بگوید که این از ویژگی های بارز علی بابایی کارنامی است.

این کاندیدای مجلس حوزه انتخابیه ساری و میاندورود از جنس مردم است و در طبقه پایین جامعه و خانواده ای کارگری رشد یافته و علارغم پست های مدیریتی که طی سالیان طولانی داشته خود واقعی را گم نکرده است که این را می توان در اولین برخورد به صورت شفاف حس کرد. بابایی که اخیرا داغدار برادر بزرگوار خود شده رفتارش در مراسم تشییع که با حضور چندین هزار نفر از مردم ساری انجام شد مورد توجه رسانه ها قرار گرفت، استقبالی گرم از هوادارن با بغضی در گلو و اشکی بر چشم و گه گاهی صدای ناله آزاد شده از بغض، رفتارهایی طبیعی است که مردم در قبال از دست دادن عزیزانشان دارند ولی برخی مدیران و سیاسیون از آن گریزانند.

علی بابایی کارنامی هرگز در رفتار و گفتار خود نگاهی از بالا به پایین نداشته، در برخورد با یک کارگر، یک کارگر و در برخورد با کشاورز، کشاورز است، تنها زمانی که خود را بالاتر از شخص مقابلش چه نماینده باشد چه وزیر و... می بیند وقتیست که باید از حقی دفاع و تغییری به نفع مردم ایجاد کند که این را به وضوح در فریادهایش در سخنرانی های آتشین می توان دید که جای این فریادهای برخواسته از دل مردم در مجلس یازدهم خالی نخواهد ماند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار