شفافیت مالی مطالبه عمومی مردم بابل از کاندیداها / چرا حسین نیازآذری لیست داریی های خود را اعلام نکرد؟\
  • اختصاصی استنادنیوز؛

شفافیت مالی مطالبه عمومی مردم بابل از کاندیداها / چرا حسین نیازآذری لیست داریی های خود را اعلام نکرد؟

  • کد خبر: 2111853
  • چاپ
  • انتشار: 26 بهمن 1398 - 21:12

بحث شفافیت مالی کاندیداها پیش از انتخابات به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است و کمپین هایی در فضای مجازی راه اندازی شده تا مردم به کاندیداهایی که با آن ها شفاف نیستند رای ندهند.

به گزارش استنادنیوز، بر اساس اصل ۱۴۲ قانون اساسی، دارایی مسئولان نظام قبل و بعد از خدمت باید اعلام شود. اما مردم طی یک مطالبه عمومی از کاندیداها خواسته اند برای جلب اعتماد و کسب رای آن ها، لیست دارایی خود و اطرافیانشان را رسانه ای کنند.
برخی از کاندیداهای شاخص حوزه انتخابیه بابل از این مطالبه عمومی مردم در جهت شفافیت هرچه بیشتر استقبال کرده و لیست دارایی و درامد خود و اطرافیانشان را رسما اعلام نمودند اما همچنان برخی دیگر حاضر به اعتماد و توضیح به مردمی که انتظار دارند با آرای خود به آن ها اعتماد نمایند، نیستند!
حسین نیازآذری نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی یکی از چهره های شاخص انتخابات پیش رو است که همچنان به کمپین شفافیت نپیوسته است، بسیاری در فضای مجازی و گروه های انتخاباتی از نیازآذری تقاضای شفافیت دارند و انتظار می رود نماینده مجلس بابل هرچه سریع تر به این خواسته مردمی احترام گذاشته و اجازه شکل گیری شایعات و شاعبه ها در خصوص مسائل مالی خود و اطرافیان را ندهد.
از آنجایی که نمایندگان مجلس با رای مستقیم مردم انتخاب می شوند و قرار است نمایندگی همان مردم را برعهده داشته باشند و با توجه به حساسیت های فراوانی که در مباحث مالی در کشور وجود دارد، مردم بابل حق دارند از کاندیدایی که قصد رای دادن به او را دارند بخواهند با آن ها شفاف باشد تا انتخابی درست انجام دهند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار