روشنایی معابر و مبلمان شهری قائمشهر بهسازی می شود\

روشنایی معابر و مبلمان شهری قائمشهر بهسازی می شود

  • کد خبر: 2111857
  • چاپ
  • انتشار: 21 بهمن 1398 - 23:27

شهردار قائمشهر پس از فاز بهسازی روشنایی معابر، فاز بعدی تغییر و بهسازی وضعیت مبلمان شهری است که با اعتبار ۵ میلیارد تومانی انجام خواهد شد.

به گزارش استنادنیوز، مهندس عباس صالح زاده شهردار قائم شهر با اشاره به پروژه های شهرداری در حوزه بهسازی و تغییر مبلمان شهری گفت: روشنایی معابر که با هزینه حدود ۶۵۰ میلیون تومانی افتتاح می شود در راستای برنامه های شورای اسلامی شهر در دوره پنجم صورت پذیرفته است.
مهندس صالح زاده افزود: در شرایط سخت اقتصادی موجود با تدبیر شورا در حال جمع آوری تیرهای برق قدیمی از سطح شهر و نصب تیرهای دکوراتیو جدید با روشنایی مناسب می باشیم تا روشنایی معابر شهری به بهترین نحو تامین شوند. همچنین در راستای اقتصاد مقاومتی از تیرهای قدیمی در مناطقی که روشنایی مناسبی نداشتند استفاده خواهد شد.
شهردار قائم شهر با اشاره به نصب ۴ تیر دکوراتیو در میدان طالقانی و ۱۲ تیر در میدان امام (ره) و ۱۴ اصله تیر در حاشیه میدان امام (ره) اظهار داشت:یک کار بزرگ که توسط پرسنل شهرداری انجام شده و باید از آن ها قدردانی نمایم این بوده که پروژه نورپردازی میدان امام(ره)که برای اجرا در گذشته پیمانکار از شهرداری طلب ۷۰۰ میلیون تومان هزینه کرده و اعلام قیمت کرده بود را در این دوره با ۷۰ میلیون تومان و با توان متخصصین شهرداری عملیاتی نمودند.
صالح زاده با اشاره به اینکه برای فاز بعدی این پروژه ۵ میلیارد تومان اعتبار توسط شورای اسلامی شهر قائم شهر مصوب شده گفت: تلاش ما تغییر و بهسازی وضعیت مبلمان شهری می باشد و در این مسیر چند پروژه تعریف شده که ان شالله با به ثمر نشستن آن ها در ادامه شاهد تغییر فضای شهری در قائم شهر باشیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار