طرفدار خواننده و طنزپرداز معروف یا طرفدار کاندیدای مجلس قائمشهر؟! / شامتان مردم را نمک گیر نمی کند\
  • اختصاصی استنادنیوز؛

طرفدار خواننده و طنزپرداز معروف یا طرفدار کاندیدای مجلس قائمشهر؟! / شامتان مردم را نمک گیر نمی کند

  • کد خبر: 2111859
  • چاپ
  • انتشار: 01 اسفند 1398 - 01:22

ساعت 8 صبح روز پنجشنبه مورخ اول اسفند 98 مهلت قانونی تبلیغات کاندیداها به پایان می رسد و از صبح جمعه اخذ رای در حوزه های انتخاباتی آغاز می گردد.

به گزارش استنادنیوز، در شب پایانی تبلیغات انتخابات مجلس یازدهم کاندیداها سعی داشتند به هر نحوی که شده بازار ستادها و همایش های خود را داغ نمایند و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکردند از آتش بازی تا دعوت از خوانندگان و هنرمندان محبوب برای اجرای رایگان!

اگر بخواهیم به نیمه پر لیوان نگاه کنیم جای بسی خوشحالی است که انتخابات موجب شد مردم قائمشهر، جویبار و سوادکوه و سیمرغ وعده های شام، کنسرت موسیقی و استندآپ کمدی رایگان ببینند و شاید برای چند روز مشکلات گذشته و آینده را فراموش کنند!

اما نیمه خالی لیوان که خیلی هم خالیست سعی در القای محبوبیت ساختگی با جمع کردن مردم است حال آنکه بسیاری از حاضران در اینگونه همایش ها تنها برای دیدن کنسرت رایگان و نمایشی طنز آمده اند، سعی در کسب رای مردم با وعده های متعدد شام و بریز و بپاش هایی است که فردا روز از جیب خودمان و بیت المال هزینه اش را باید بپردازیم! تا برخی کاندیداها بخواهند هزینه تبلیغاتی خود را از مجلس در بیاورند انتخابات بعدی فرا می رسد!

کاندیداهایی که امروز به تمام مسئولان دولت می تازند و از تصمیمات رئیس جمهور و وزرا گرفته تا نحوه دم آوری چای توسط آبدارچی دولت انتقاد کرده و از آن به عنوان افشاگری، فساد ستیزی و سخنرانی کوبنده یاد می کنند، آیا نسبت به عملکرد خود دفاعی دارند؟ در این سال های طولانی که وضعیت کشور به اینجا رسید در مدیریت کشور چه نقشی داشتید؟ مگر نه اینکه در رزومه خود اعلام می کنید در بالاترین سطوح مدیریتی کشور مدیریت کرده اید؟! پس چطور است که در ایام انتخابات صدای انتقادتان با بلندگوهای ستادتان گوش فلک را کر می کند و خود را تافته جدا بافته معرفی می کنید؟! دست مریزاد، بر خود آسان می گیرید و بر دیگران سخت؟! فاصله حرف تا عمل بسیار است و مردم عملکرد شما را نیز بخاطر دارند.

بند آخر سخنم با مردم فهیم حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ است، مردم عزیزی که در مراسم شام کاندیداها و در کنسرت های رایگان خواننده معروف شرکت و در اجرای طنز هنرمند طنزپرداز و محبوب شادی کردید، هیچ دینی به گردن شما و هیچ نمکی در این شام ها نیست تا شما را نمک گیر کرده باشد، این حق شماست که پیش از این بهای آن را خود پرداخت کرده بودید. آگاهانه بر سر صندوق های رای حاضر شده و فرد اصلحی را که اخلاق مداری و صداقت را در کنار تجربه توامان دارد انتخاب نمایید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار