پیام تسلیت آیت الله توکل عضو خبرگان رهبری به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر شامخی\

پیام تسلیت آیت الله توکل عضو خبرگان رهبری به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر شامخی

  • کد خبر: 2111936
  • چاپ
  • انتشار: 20 فروردين 1399 - 22:56

استنادنیوز؛ آیت الله سید رحیم توکل عضو خبرگان رهبری در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ جعفر شامخی را تسلیت گفت.

 

 

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ
هرکه روی زمین است دستخوش مرگ است و خدای با جلال و عظمت، باقی می‌ماند.
درگذشت روحانی فاضل و رزمنده ایثارگر و جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس ، معلم نفوس و خدمتگذار با اخلاص و بی‌ادعای مردم، برادر گرانقدر حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ جعفر شامخی موجب تاثر و تالم گردید.
او که در هر شرایطی سعی داشت تا منشاء خدمت به اسلام و مردم جامعه باشد، عمر خود را در مسیر گره‌گشایی از مشکلات دین و دنیای جامعه صرف کرد و در دفتر پاسخگویی به سوالات شرعی مقام معظم رهبری و آیت الله العظمی جوادی آملی در قم منشاء خدمات شایانی بود.
این روحانی خدوم ، تلاش وافر داشت تا به دور از نگاه‌ها، مصدر خدمات برای جامعه باشد و در این مسیر به توفیقات ارزشمندی دست یافته بود.

در آستانه میلاد حضرت ولی‌عصر عج‌الله که عمری در راه جلب رضایت آن امام حی ارواحنا فداه کوشید، دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

اینجانب این ضایعه مؤلمه را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ، نایب بر حقش، مردم خوب و قدرشناس مازندران، به ویژه خانواده مکرم آن فقید سعید تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان علو درجات و همنشینی با اهل بیت اطهار علیهم السلام را برای ایشان مسئلت مینمایم.
13 شعبان‌المعظم 1441 برایر با 19 فروردین 1399
سیدرحیم توکل
نماینده مردم شریف مازندران در خبرگان رهبری



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار