460 سبد کلا بین اهالی روستا قادیکلا توزیع شد/ توزیع چهار هزار ماسک بهداشتی\

460 سبد کلا بین اهالی روستا قادیکلا توزیع شد/ توزیع چهار هزار ماسک بهداشتی

  • کد خبر: 2111938
  • چاپ
  • انتشار: 23 فروردين 1399 - 21:17

رئیس شورا روستای قادیکلای بزرگ با بیان اینکه تاکنون 460 سبد کالا بین نیازمندان این روستا توزیع شده است ، گفت : به منظور مقابله با ویروس کرونا چهار هزار ماسک بهداشتی در بین اهالی این روستا تهیه و توزیع شده است .

روستای قادیکلابه گزارش استناد نیوز ؛ عباس خسرویان طی گفت و گوبی با بیان اینکه روستای قادیکلای بزرگ دارای 900 خانوار و بیش از 2 هزار و 500 نفر جمعیت است ، افزود : به منظور مقابله با ویروس کرونا ، با کمک های مردمی و خیرین 13 مرحله سم زدایی و گندزدایی در سطح روستای قادیکلای بزرگ انجام شده است .
وی با اعلام اینکه به منظور مقابله با ویروس کرونا 6 تن اهک خریداری شده است ، گفت : به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، در مرحله اول بیش از 2 میلیون تومان آهک خریداری و عملیات آن اجرا شده است ، در مرحله دوم هم بیش از سه میلیون تومان آهک خریداری و به زودی عملیات ان اجرایی خواهد شد .
رئیس شورا روستای قادیکلای بزرگ از توزیع چهار هزار ماسک بهداشتی در بین اهالی این روستا خبر داد و ادامه داد : به منظور مقابله با ویروس کرونا ، چهار هزار ماسک بهداشتی در بین اهالی روستا ، نانوایی ها و رانندگان تاکسی توزیع شده است .
خسرویان از تهیه و توزیع 40 بسته دستکش به خانه بهداشت ، نانوایی ها ، پاسگاه و رانندگان تاکسی در این روستا خبر داد و افزود : به منظور مقابله با ویروس کرونا ، به هر یک از خاواده این روستا هم یک عدد محلول ضدعفونی دست تعلق گرفته است .
وی با اشاره به اینکه تاکنون 460 بسته سبد کالا بین نیازمندان این روستا توزیع شده است ، گفت : تاکنون بیش از 75 میلیون تومان از طرف خیرین به این روستا برای مقابله با کرونا ، کمک شده است .
دهیار روستای قادیکلای بزرگ از طرح فاصله گذاری اجتماعی در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه خبر داد و افزود : به منظور مقابله با ویروس کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی در این روستا و روستاهای هم جوار همچون آهنگرکلا ، گل افشان چپی ، آبمال و فولاد کلا انجام و از ورود افراد غیربومی به این روستا جلوگیری کرده ایم و همچنین در روز سیزدهم از ورود اهالی به مناطق گردشگری و جنگل این روستا هم جلوگیری شده است .
کامران یوسفیان در پایان از تشکیل ستاد مبارزه با کرونا در این روستا متشکل از دهیاری ، شورا ، پایگاه مقاومت بسیج ، شبکه بهداشت خبر داد و گفت : در این راستا نیروی انتظامی هم با این روستا همکاری خوبی داشته است.

ستاد کرونا قادیکلا در پایان از تمامی خیرینی که در همه صحنه های کمک رسانی پای کار بوده اند، تشکر و قدردانی کرد.

روستا قادیکلا گندزداییقادیکلا ویروس کرونا



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار