برخورد قانونمند با قهرمان المپیک قانون شکن / کیانوش رستمی از تیم ملی کنار گذاشته شد\
  • نشست خبری مسئولان فدراسیون؛

برخورد قانونمند با قهرمان المپیک قانون شکن / کیانوش رستمی از تیم ملی کنار گذاشته شد

  • کد خبر: 211195
  • چاپ
  • انتشار: 17 بهمن 1395 - 12:20

کیانوش رستمی قهرمان المپیک 2016 ریو از تیم ملی وزنه برداری ایران برای مسابقات پیش رو کنار گذاشته شد

 به گزارش استناد نیوز، امروز یکشنبه مورخ 17 بهمن ماه نشست خبری در فدراسیون وزنه برداری برگزار شد که در این نشست رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی و همچنین نایب رئیس فدراسیون به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

یکی از مهمترین سوالاتی که مطرح شد مربوط به وضعیت کیانوش رستمی قهرمان المپیک ریو و حضور او در اردوها و مسابقات بود که مسئولان اینگونه به آن پاسخ دادند:

مرادی گفت: ما وقت داریم تا کیانوش به جمع اعضای تیم ملی برگردد تا به صورت تیمی کار کند و منافع ملی دنبال شود. جای نگرانی نیست. قوانین درون اردویی تدوین شده که همه باید آن را رعایت کنند. کیانوش رستمی حرفه ای است و درکی متقابل بین فدراسیون و او می تواند ایجاد شود و حفظ حرمت سرمربی هم الزامی است. تعاملات ایجاد می شود.
سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی هم درباره ماجرای رستمی بیان کرد: اول اینکه اختلاف بین من و کیانوش نبوده و نخواهد بود حداقل از طرف من. شرایطش را درک می کنم. سه سال خیلی سخت تمرین کرد و شاید نیاز باشد زمان بیشتری برای ریکاوری داشته باشد. ان‌شاءالله او هم از قوانین و آیین نامه تمکین کند و بیاید. من هم برای او و هم برای همه تمام توانم را می گذارم.

وی گفت: جو بسیار خوبی در اردو داریم و همه طبق برنامه هستند و مشکلی در اردو نداریم. آنهایی که در اردو هستند ندیده‌ام که تمکین نکنند. همه با قوت قلب و برای پیمودن راه قهرمانی آمدهاند و مطمئنم مشکلی با ما ندارند. کیانوش رستمی در آخرین دعوت ما بود و نیامد و می دانم در ترکیب آسیایی ما و کشورهای اسلامی نخواهد بود.

انوشیروانی در پاسخ به این سوال که جانشینی برای کیانوش دارد؟ گفت: کیانوش نابغه ورزش است و مگر می شود جایگزین برایش بیاید. رویش حساب می کنیم و می دانیم نابغه است و در آن وزن بیشترین امید را به او داریم. تلاش داریم که باشد و تلاش هم می کنیم در همه اوزان افرادی با استعداد و توانمند بسازیم.


باقری نایب رییس فدراسیون هم درباره این موضوع بیان کرد: شورای عالی چند جلسه درباره این موضوع داشت. آیین نامه برای کیانوش رستمی وضع نشده بلکه یک طرح کلی است. این تصور ایجاد شد که آیین نامه برای حل مساله کیانوش وضع شده اما اینطور نیست. درباره موارد مختلف این آیین نامه مطرح شده است و درباره ریز به ریز آنها تصویب شده است. نمی خواهیم بازیکن سالاری باشد و از طرف دیگر هم فدراسیون نمی خواهد سرمایه ای سوخته شود. 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار