حرکت جهادی رئیس جدید هلال احمر کشور\

حرکت جهادی رئیس جدید هلال احمر کشور

  • کد خبر: 2111951
  • چاپ
  • انتشار: 28 فروردين 1399 - 14:47

استنادنیوز؛ امروز کشور عزیزمان در شرایطی به سر میبرد که تنها مدیریت جهادی و مدیر مردمی میتواند با تمامی فشار های بین المللی کشور را به افقی تعیین شده هدایت نماید.

مقام معظم رهبری در دیدار های مختلف خود با مسئولین،اقتصاد دانان،و اقشار مختلف جامعه مدام از روحیه جهادی و مدیریت جهادی صحبت میکنند که به جد میتوان گفت نوعی منحصر به فرد از مدیریت است که ریشه در انقلاب اسلامی دارد و باطله سحر تحریم ها می‌باشد.
طی دو دو روز گذشته اتفاقی در کشور رخ داد که مردم متوجه شدند که هنوز هم مدیرانی از جنس مردم وجود دارند، بعد از پخش خبر بیست و سی در خصوص شلوغ بودن داروخانه هلال احمر و رفتار نامناسب مسئولین داروخانه با خبرنگار، بلافاصله پس از چند ساعت برای اولین بار نه در سطح روابط عمومی یا سخنگو بلکه در عالی ترین سطح یک سازمان پاسخوگویی صورت می پذیرد که با تمام کاستی های کشور نقدر را می پذیرد و دست به اقدام جهادی میزند که این حرکت قابل ستایش می باشد.
امروز کشور نیازمند چنین مدیران جهادی و انقلابی در سطح عالی کشور می‌باشند که پاسخگویی و نقد قسمتی از برنامه کاری خود دانسته و این موضوع دلگرمی برای مردم می باشند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار