توزیع یکهزار و 200 عدد ماسک در بین اهالی سراج محله جویبار / هفت مرحله سم پاشی علیه کرونا\
  • شعبان اسماعیلی در گفت و گو با استنادنیوز؛

توزیع یکهزار و 200 عدد ماسک در بین اهالی سراج محله جویبار / هفت مرحله سم پاشی علیه کرونا

  • کد خبر: 2111962
  • چاپ
  • انتشار: 30 فروردين 1399 - 01:49

دهیار روستای سراج محله از توابع بخش مرکزی شهرستان جویبار از توزیع یک هزار و ۲۰۰ عدد ماسک در بین اهالی این روستا خبر داد و گفت: این ماسک ها توسط هفت خیاط و با هزینه ۸۰۰ هزار تومان آماده شد.

شعبان اسماعیلی روز جمعه در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه نصب بنر هشداری و آموزشی, تعطیلی نماز جماعت و مراسمات مذهبی، تعطیلی سالن ورزشی و زمین فوتبال و ارسال پیام های آموزشی از طریق فضای مجازی از برنامه های مهم این روستا در مقابله با شیوع ویروس کرونا بوده است، افزود: تشکیل پدافند زیستی با مشارکت اعضا شورا، دهیاری، پایگاه مقاومت، شبکه بهداشت، امام جمعه، خیرین و جوانان تشکیل شده است.
وی از هفت مرحله سم پاشی معابر عمومی و خیابان های روستا خبر داد و گفت: دو مرحله از این سم پاشی با هزینه روستا و مابقی با کمک شهرداری جویبار انجام شده است.
دهیار روستای سراج کلا کمک های مردمی را حدود ۴ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: محلول ضدعفونی کننده نیز به صورت رایگان در اختیار اهالی روستا قرار گرفت.
اسماعیلی تصریح کرد: ۴۰ بسته معیشتی در سه مرحله به افراد نیازمند و بیکار پرداخت شد که ارزش این بسته ها حدود ۵ میلیون تومان بوده است.

سراج محله جویبار

وی با بیان اینکه بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان به بیست خانوار در این روستا توزیع می شود، افزود: در ایام رمضان سال های گذشته اطعام دهی توسط برخی از افراد صورت می‌گرفت که قرار است با گفت‌وگو با آنان این کمک ها در قالب بسته های معیشتی به افراد نیازمند کمک شود.
دهیار روستای سراج محله شهرستان جویبار در پایان مهم ترین مشکلات روستا را اجرا نشدن طرح هادی، آبگرفتگی شدید روستا در فصل بارندگی، کمبود آب شرب و عدم ساماندهی زباله اعلام کرد و گفت: به منظور مقابله با ویروس کرونا جوانان داوطلب، خیرین، شهرداری و شورای شهر جویبار، کمیته امداد، آبشار عاطفه ها، بخشدار مرکزی، فرماندار و حوزه مقاومت بسیج روستا همکاری خوبی داشته اند.

 

مقابله با کرونا در سراج محله جویبار



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار