آمار مبتلایان و فوتی های کرونا در شهرستان سیمرغ پایین است / توزیع 7 هزار ماسک در بخش مرکزی شهرستان\
  • فرید صمدایی اعلام کرد؛

آمار مبتلایان و فوتی های کرونا در شهرستان سیمرغ پایین است / توزیع 7 هزار ماسک در بخش مرکزی شهرستان

  • کد خبر: 2111968
  • چاپ
  • انتشار: 31 فروردين 1399 - 23:47

بخشدار مرکزی شهرستان سیمرغ از توزیع هفت هزار ماسک بهداشتی در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان خبر داد و گفت: ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی در سطح این روستاها به صورت یک روز در میان در حال انجام شدن است.

فرید صمدایی روز یک شنبه در گفت و گو با استنادنیوز از تشکیل کارگروه بهداشتی با حضور دهیار، شورای اسلامی، بهورز ،امام جماعت، هیئت امنا مسجد و پایگاه بسیج در هر روستا خبر داد و افزود: آموزش در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا در درب منازل خانه های روستایی توسط بهورزان و دهیاران انجام شده است.
وی با اعلام اینکه به منظور مقابله با ویروس کرونا آهک پاشی درب منازل و معابر عمومی انجام شده است، گفت: به منظور مقابله با ویروس کرونا، بازار هفتگی که هر هفته یک شنبه در فضایی باز برگزار می شد تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است.
بخشدار مرکزی سیمرغ از ابلاع به ادارات اعم از شهرداری، صمت، شبکه بهداشت جهت معرفی نماینده به منظور گشت مستمر در بخش مرکزی بر عملکرد ستاد پدافند غیرعامل و سمن های روستایی خبر داد و بیان کرد: تعطیلی کلیه اماکن عمومی روستا از جمله سالن ورزشی، پارک ها، حمام عمومی و همچنین عدم برگزاری هرگونه مراسم تجمعی که منجر به تجمع افراد و انتشار ویروس کرونا می شود در دستور کار قرار گرفت.
صمدایی با بیان اینکه بازدید میدانی و تعطیلی تفرجگاه های بخش مرکزی در چند نوبت انجام شده است، افزود: به منظور مقابله با ویروس کرونا بازدید میدانی از جایگاه های سوخت و تذکر در خصوص ضدعفونی محیط کار و همچنین ارائه خدمات به متقاضیان توسط کارکنان جایگاه انجام شده است.
وی بازدید از نانوایی های سطح روستاهای بخش مرکزی، چند مرحله مانور سراسری گندزدایی، برپایی ایستگاه سلامت و تب سنجی، راه اندازی چندین کارگاه تولید ماسک بهداشتی و رایگان، اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در ورودی های بخش مرکزی و غیره را دیگر اقدامات انجام شده توسط روستاهای بخش مرکزی برای مقابله با ویروس کرونا اعلام کرد.
بخشدار مرکزی سیمرغ در پایان از توزیع بیش از 250 بسته معیشتی در سطح روستاهای این بخش خبر داد و گفت: در ما همبارک رمضان با همکاری شبکه بهداشت، سپاه، کمیته امداد، بهزیستی و بخشداری بسته های معیشتی تهیه و در اختیار افراد نیازمند و خانواده های کرونایی توزیع خواهد شد.

صمدایی در پایان آمار مبتلایان به ویروس کرونا و موارد فوتی ناشی از این ویروس را در شهرستان سیمرغ را پایین دانست و ابراز امیدواری کرد تا هرچه زودتر ویورس کرونا از بین رفته و مردم به زندگی عادی خود بازگردند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار