پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی تراکتور را خورد کرد / پرسپولیس 3 - 0 تراکتورسازی + جدول لیگ برتر\
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛

پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی تراکتور را خورد کرد / پرسپولیس 3 - 0 تراکتورسازی + جدول لیگ برتر

  • کد خبر: 211199
  • چاپ
  • انتشار: 17 بهمن 1395 - 16:30

حساسترین بازی هفته بیستم لیگ برتر بین تیم های اول و دوم جدول با نتیجه سنگین به سود پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی به پایان رسید

به گزارش استناد نیوز، آخرین و مهمترین بازی هفته بیستم لیگ برتر از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی بین دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز آغاز شد. پیش از بزگزاری این مسابقه تیم پرسپولیس با سرمربی کروات خود با اختلاف 6 امتیازی نسبت به سرخ پوشان تبریزی در صدر جدول 16 تیمی لیگ برتر قرار داشتند و درصدد بودند با یک پیروزی مهم فاصله خود را با سایر مدعیان بیشتر کنند.

از سوی دیگر تراکتورسازی تبریز که در رده دوم لیگ قرار دارد امیدوار بود با پیروزی در این دیدار حساس فاصله خود با صدر جدول را کم کند تا در ادامه لیگ امیدوار به قهرمانی باقی بماند.

البته در این بازی دست امیرقلعه نوعی سرمربی تراکتورسازان بسته بود چرا که با مشکلات بوجود آمده برای این تیم و محرومیت از سوی فیفا، تعدادی از بازیکنان کلیدی خود را از دست داد.

با تمام این اوصاف هیچکس انتظار نداشت بعد از سوت آغاز بازی شاهد یک بازی یکطرفه از سوی پرسپولیسی ها باشیم. نیمه اول بازی با میدان داری قرمزپوشان پایتخت و حملات آن ها همراه بود که در همان دقیقه 2 با گل زنی مهدی طارمی همراه بود و شوک اول به یاران قلعه نوعی وارد شد، درحالی که انتظار می رفت تراکتورسازی برای جبران جلو بکشد و بهتر بازی کند اما روند بازی همچنان به نفع پرسپولیس بود تا اینکه در دقیقه رامین رضاییان نتیجه را 2 بر صفر کرد تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

اما در نیمه دوم شرایط کمی متفاوت به نظر می رسید، تیم میهمان جلو کشید و حملاتی را بر روی دروازه بیرانوند ترتیب داد که به نتیجه نرسید، در ادامه این میزبان بود که با ضربه سر وحید امیری در دقیقه 64 به گل سوم دست یافت و امیدهای یاران قلعه نوعی را از بین برد.

از حواشی این بازی درگیری کمال کامیابی نیا و فرزاد حاتمی بود که در نهایت با اخراج کامیابی نیا همراه بود و پرسپولیس دقایق پایانی را با 10 بازیکن دنبال کرد البته در دقیقه 92 بازی با کارت زرد دوم حاتمی، تراکتورسازی هم 10 نفره شد.

در ادامه بازی هم دو تیم حملاتی داشتند که در این بین دو توپ هم به تیر دروازه ها برخورد کرد اما راهی به دروازه پیدا نکرد و این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

با این نتیجه درخشان، پرسپولیسی ها 47 امتیازی شدند و اختلاف امتیازات خود را با تیم دوم جدول به 9 امتیاز رساندند و امیدوارتر از همیشه به فتح جام قهرمانی ادامه بازی ها را دنبال می کنند. 

جدول لیگ برتر



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار