اطلاعیه تعطیلی و تاخیر بازگشایی مدارس استان گیلان برای روز دوشنبه 18 بهمن\
  • اداره کل آموزش پرورش استان گیلان؛

اطلاعیه تعطیلی و تاخیر بازگشایی مدارس استان گیلان برای روز دوشنبه 18 بهمن

  • کد خبر: 211201
  • چاپ
  • انتشار: 17 بهمن 1395 - 18:07

به دنبال ادامه یخبندان در گیلان بعد از بارش برف در 2 روز گذشته، اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان طی اطلاعیه ای برخی مدارس استان را تعطیل اعلام کرد

به گزارش استناد نیوز، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان به علت بارش سنگین برف در دو روز گذشته اطلاعیه مهمی صادر کرد:
1 - مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرهای: لاهیجان ، دیلمان ، سنگر ، کوچصفهان ، سیاهکل ، آستانه اشرفیه ، رودبنه و نواحی یک و دو رشت فقط برای شیفت صبح روز دوشنبه 18بهمن 95 تعطیل است.
2 - مدارس متوسطه دوم شهرهای لاهیجان، دیلمان ، سنگر ، کوچصفهان، سیاهکل ، آستانه اشرفیه ، رودبنه و نواحی یک و دو رشت فردا با یک ساعت تأخیر آغاز به کار می نمایند.
3 - چنانچه در شهرستان ها ، مناطق و نواحی مختلف، مدارس دچار مشکل قطعی برق ، گاز و آب باشند و نیاز به تعطیلی مدارس داشته باشند با هماهنگی فرمانداران و بخشداران و با اطلاع قبلی نسبت به تعطیلی آن مدارس تصمیم گیری نمایند.
4 - روسای محترم ادارات آموزش و پرورش مناطق ،شهرستان و نواحی ضمن هماهنگی با مدیران مدارس و استفاده از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان نسبت به آماده سازی فضای مدارس برای پذیرش دانش آموزان و معلمان اقدام نمایند.
5 - مدارس سایر شهرستان ها و مناطق استان گیلان در روز دوشنبه 18 بهمن 95 دایر است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار