نساجی مازندران بار دیگر به دنبال حسین مسگر ساروی !\
  • پس از سه هفته ناکامی با الهامی؛

نساجی مازندران بار دیگر به دنبال حسین مسگر ساروی !

  • کد خبر: 211216
  • چاپ
  • انتشار: 19 بهمن 1395 - 13:30

تیم محبوب نساجی مازندران پس از کسب 3 نتیجه ضعیف در سه هفته گذشته بار دیگر به حسین مسگر ساروی که برکنار شده بود پیشنهاد داد!

 به گزارش استناد نیوز، تیم فوتبال نساجی مازندران که با مشکلات مالی شدید و ضعف مدیریتی رنج می برد در این فصل بارها به تغییر مربی روی آورده است. پس از محمود فکری که به دلیل همین مشکلات از نساجی کنار رفت نوبت به حسین مسگر ساروی سرمربی مطرح و بومی مازندران رسید، اما وی نیز پس سه هفته منصوب شدن به عنوان سرمربی به یکباره از این سمت برکنار و ساکت الهامی از مربیان سابق صبا قم جایگزینش شد.

الهامی در سه بازی که سرمربی نساجی بود تنها یک امتیاز بدست آورد و در آخرین بازی نساجی مقابل فجرسپاسی که با شکست نساجی همراه بود به شدت از سوی هواداران مورد انتقاد قرار گرفت.

الهامی در پایان بازی گفت: اگر مشکل من هستم، می‌روم ولی دنبال این بروید که چرا این تیم ۲۳ سال است بالا نمی‌رود؛ ما اصلا خوب نبودیم و تیم ما آماده شکست بود اما نیت کمک به نساجی را داشتم ولی حالا که تماشاگران نمی‌خواهند می‌روم.

با کسب این نتایج ضعیف نساجی قائمشهر که در رده پنجم جدول و در صف مدعیان قرار داشت به رده نهم جدول سقوط کرد.

پس از استعفای الهامی، هیئت مدیره باشگاه نساجی که با ضعف مدیریتی خود و دخالت در امور فنی، مسگرساروی را که خواسته های آن ها را نپذیرفته بود برکنار کرده بودند بار دیگر دست یاری به سوی این مربی دراز کردند تا هدایت تیم را در ادامه لیگ یک برعهده بگیرد.

توافق اولیه با این مربی برای برگشت به تیم به عنوان سرمربی انجام شده اما مسگر ساروی برای بازگشت به نساجی شرایطی دارد که باید از سوی مدیران باشگاه پذیرفته شود که مهمترین آن اختیار تام در تصمیمات فنی تیم است.

نساجی قائمشهر یکی از نمایندگان فوتبال مازندران در رقابت های لیگ دسته اول ایران است که از 23 بازی با کسب 35 امتیاز در رده 9 جدول 18 تیمی قرار دارد و باید دید در 11 بازی باقی مانده می تواند اختلاف 5 امتیازی با تیم های دوم و سوم جدول را جبران نماید یا خیر.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار