\
  • باز هم آتش در تهران قربانی گرفت

جزئیات حادثه آتش سوزی در خیابان اشرفی اصفهانی که 8 کشته و مجروح در پی داشت

  • کد خبر: 211230
  • چاپ
  • انتشار: 20 بهمن 1395 - 11:51

صبح امروز آتش سوزی ساختمانی در خیابان اشرفی اصفهانی تهران رخ داد که متاسفانه تعدادی کشته و مجروح به همراه داشت

به گزارش استناد نیوز، حدود ساعت 5:15 دقیقه صبح امروز وقوع آتش سوزی در پارکینگ یک مجتمع مسکونی در خیابان اشرفی اصفهانی تهران آغاز شد که بلافاصله با اطلاع به سامانه ۱۲۵ ماموران ۴ ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

این آتش بلافاصله به ۴ دستگاه خودروی سواری پراید و پژو و سمند را که در داخل پارکینگ پارک بودند رسید و دود غلیظی ساختمان را در برگرفت.

ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در این باره گفت: بسیاری از ساکنان مجتمع از ترس گرفتار شدن در میان شعله ها و همچنین فرار از دود گرفتگی در جلوی پنجره ها و راه پله ها ایستاده بودند و از نجات گران آتش نشانی کمک می خواستند. ماموران آتش نشانی به دو گروه تقسیم شده گروه اول مهار شعله های آتش را در دستور کار قرار داد و گروه دیگر با استفاده از تجهیزات تنفسی اقدام به نجات ساکنان گرفتار در آتش سوزی کردند.

در نهایت این آتش سوزی در ساعت 9 صبح به طور کامل مهار شد و حالا تیم بررسی علت وقوع کار خود را آغاز کرده تا علت حادثه مشخص شود.

این حادثه متاسفانه جان یک خانم 60 ساله را گرفت و 7 نفر هم با اورژانس به بیمارستان های مطهری، رسول و  پیامبران منتقل شده اند که حال یک نفر وخیم گزارش شده است.

همچنین هویت یکی از مجروحان این حادثه مشخص نشده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار