سجاد شهباززاده رسما به نفت تهران پیوست\
  • مهاجم اردبیلی شاگرد مربی اردبیلی شد!

سجاد شهباززاده رسما به نفت تهران پیوست

  • کد خبر: 211250
  • چاپ
  • انتشار: 27 بهمن 1395 - 17:34

مهاجم اسبق استقلال تهران قرارداد رسمى خود را با نفت تهران به امضا رساند.


مهاجم اردبیلى سابق استقلال که در ابتداى لیگ شانزدهم راهى ترکیه شده بود تا شانس خود را در تیم آلانیا اسپور بسنجد، در نیم فصل به تهران بازگشت و بعد از موانعى که بر سر راه انتقالش با تراکتورسازى به وجود آمد، اکنون با مسوولان نفت تهران به توافق دست یافته تا رسما به جمع شاگردان على دایى اضافه و قرمزپوش شود.

تیم فوتبال نفت تهران که در نیم فصل موفق شده بود آندرانیک تیموریان را با توجه به مشکلات استقلال در محرومیت نقل و انتقالات جذب کند، دومین ستاره اش را نیز به همین صورت و با توجه به ممنوعیت جذب بازیکن از سوى تراکتورسازى جذب کرد تا اکنون جمع بازیکنان سابق استقلال در این تیم جمع شود.

نفت تهران اکنون میلاد فخرالدینى، آندرانیک تیموریان، ایمان مبعلى و محمد قاضى را به عنوان بازیکنان سابق استقلال در اختیار دارد.
روزبه چشمی، دیگر بازیکن استقلالی هم با مسئولان باشگاه صبای قم به توافق نهایی دست یافت و در تمرین امروز این تیم شرکت کرد.
چشمی که به علت مصدومیت در دور رفت از فهرست استقلال خارج شده بود و به دلیل ممنوعیت این باشگاه نتوانست در نقل و انتقالات به جمع آبی‌ها برگردد، قرار شد تا پایان لیگ شانزدهم به فعالیتش در تیم دیگری ادامه دهد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار