کدام مدارس و دانشگاه ها شنبه 30 بهمن تعطیل خواهند بود؟\
  • به دلیل بارندگی و برودت هوا

کدام مدارس و دانشگاه ها شنبه 30 بهمن تعطیل خواهند بود؟

  • کد خبر: 211265
  • چاپ
  • انتشار: 29 بهمن 1395 - 20:36

موج بارش های برف و باران که از 3 روز گذشته در کشور آغاز شده با ادامه دار شدن و شدت یافتن باعث تعطیلی بسیاری از مدارس و دانشگاه ها در نقاط مختلف کشور شد

 به گزارش استناد نیوز، بارندگی های شدید و برودت هوا در روزهای پایانی بهمن ماه علاوه بر اینکه بسیاری از مردم را با مشکلات فرآوانی روبرو کرده است موجب تعطیلی روز شنبه 30 بهمن ماه برخی دانشگاه ها و مدارس در نقاط مختلف کشور شده که به آخرین اخبار در این خصوص اشاره می کنیم.

*** کلیه مدارس و دانشگاه های استان گیلان به دلیل بارش برف و برودت هوا و جلوگیری از افت فشار گاز برای مصارف خانگی تعطیل اعلام شد.

*** تمامی مدارس مشهد در همه مقاطع در دو شیفت صبح و عصر فردا شنبه به دلیل برودت هوا و بارش برف تعطیل است.

*** کلیه مدارس استان مازندران در کلیه مقاطع تحصیلی به دلایل برودت هوا و جلوگیری از افت فشار گاز تعطیل اعلام شدند.

*** در استان آذربایجان غربی با توجه به برودت هوا، لغزنده بودن سطح معابر و خیابانها و کولاک برف، مدارس برخی مناطق استان، فردا شنبه ۳۰ بهمن، در نوبت صبح به شرح زیر تعطیل اعلام شد:

نواحی ۱و ۲ ارومیه، مهاباد، سردشت، اشنویه، سیلوانا، صومای برادوست، انزل، نازلو: تمام مقاطع تحصیلی

شاهیندژ: مدارس ابتدایی شهری و تمامی مقاطع روستایی

کشاورز: تمامی مقاطع تحصیلی دهستان صورین

بوکان: مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول شهری و تمامی مقاطع تحصیلی روستایی

پیرانشهر: تمامی مقاطع تحصیلی روستایی تعطیل و مدارس شهری با یک ساعت تاخیر شورع خواهند شد.

 

*** در استان سیستان و بلوچستان با توجه به شدت وزش باد و طوفان مدارس شیفت صبح در مقطع ابتدایی و پیش دبستانی در شهرهای زاهدان، نصرت آباد و میرجاوه تعطیل اعلام شود.

*** مدارس شهرهای داراب و جهرم به دلیل وجود سیل در نقاط مختلف شهرستان داراب و جهرم به غیر از بخش خفر در کلیه مقاطع صبح شنبه 30 بهمن تعطیل شد.

مدارس بخش قطروییه نی ریز، منطقه جره و بالاده ، مدارسی که در خنج سایت اسکان شدند و زرین دشت به صورت موردی   تعطیل شدند.

*** تمامی مدارس تمامی دوره های تحصیلی در دهستان هرگان و بخش قطرویه به جز شهر قطرویه  شهرستان نیریز در نوبت صبح روز شنبه ۳۰ بهمن تعطیل اعلام شد.

*** در استان کردستان به دلیل  بارش شدید برف، لغزندگی معابر و پیش بینی هواشناسی مبنی بر برودت شدید هوا و مسدود بودن برخی از مسیرهای روستایی تمامی مقاطع تحصیلی و مدارس شهرستان‌های سنندج، سقز، بانه، دیواندره، سروآباد، مریوان، بیجار، دهگلان، قروه و مناطق زیویه، کلاترزان، سریش آباد و کرانی در سطح شهر و روستا و در نوبت صبح تعطیل است .

همچنین مدارس روستایی بخش مرکزی شهرستان کامیاران و منطقه موچش در نوبت صبح با دو ساعت تاخیر آغاز به کار می کنند.

 

*** در استان زنجان هم به علت بارش برف و برودت هوا مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه اول مناطق روستایی  و نواحی یک و دو و مقاطع ابتدایی و متوسطه اول مناطق ایجرود، ماهنشان، انگوران، زنجانرود، خدابنده ، افشار، بزینه رود ، سجاس رود، و سلطانیه شیفت صبح فردا شنبه ۳۰ بهمن ماه تعطیل هستند.

*** در استان اردبین بارش بی وقفه برف مدارس 14 شهر را تعطیل کرد. 

بر این اساس مدارس سری صبح شهرهای اردبیل، ارشق، انگوت، خلخال، خورش رستم، سرعین، شاهرود، کوثر، لاهرود، مشگین شهر، نمین، نیر و هیر در تمامی مقاطع تعطیل است. در گرمی مدارس پیش‌دبستانی تعطیل بوده و مدارس ابتدایی با یک ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

 

*** تمام مدارس مقاطع شهری و روستایی تیکمه داش، نظرکهریزی، هشترود، چاروایماق و ورزقان، هوراند، خاروانا، ترکمانچای، اهر، کاغذکنان میانه و سراب و منزقه مهربات فردا مدارس تعطیل است.

همچنین مقاطع متوسطه دوره اول و دوم مناطق شهری با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ شروع خواهند شد.

در مراغه تمام مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و استثنائی مناطق شهری و تمام مدارس روستایی تعطیل است و مقاطع متوسطه دوره اول و دوم نیز با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ شروع می شوند.

در منطقه خواجه نیز مقاطع دبستانی و ابتدایی و استثنائی مناطق شهری و تمام مناطق روستایی تعطیل است.

در تبریز نیز مدارس مقاطع پیش دبستانی ، ابتدائی ، استثنانی ومتوسطه ی دوره ی اول مناطق شهری و روستائی تعطیل است.

 

*** مدارس ابتدای شهرستان های پاوه، باینگان و نوسود تعطیل و شروع به کار مدارس متوسطه اول و دوم این سه شهرستان از ۹ و ۳۰ دقیقه است.

همچنین شروع کلیه مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول تمامی شهرستان ها و مناطق استان به استثناء سه شهر سرپل ذهاب، قصر شیرین و گیلانغرب از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه است.

*** مدارس کلیه مقاطع شهرستان فهرج استان کرمان به علت طوفان و گرد و خاک تعطیل اعلام شد.

*** در استان خوزستان کلیه مدارس و مراکز آموزشی شهرهای اهواز، کارون، باوی، بستان، حمیدیه، شوش، آبادان، خرمشهر، اروند، شادگان، دشت آزادگان و هویزه در نوبت صبح فردا شنبه تعطیل است.

همچنین مدارس و مراکز آموزشی شهرهای ماهشهر، امیدیه، آغاجاری، دزفول، رامهرمز، رامشیر، گتوند و شوشتر فقط در نوبت بعد از ظهر فردا شنبه تعطیل است.

 

*** در استان همدان نیز به علت بارش برف و لغزندگی سطح جاده ها و  معابر عمومی مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در سراسر استان در نوبت صبح شنبه ۳۰ بهمن ماه تعطیل اعلام می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار