مدارس استان گیلان یکشنبه اول اسفند هم تعطیل شدند / ادارات استان گیلان باز خواهند بود\
  • به دلیل برف و یخبندان؛

مدارس استان گیلان یکشنبه اول اسفند هم تعطیل شدند / ادارات استان گیلان باز خواهند بود

  • کد خبر: 211280
  • چاپ
  • انتشار: 30 بهمن 1395 - 16:29

گیلان یکی از استان هایی است که به شدت درگیر بارش برف در روزهای اخیر بوده و ارتفاع برف در بعضی نقاط این استان به 2 متر رسیده که باعث ادامه دار شدن تعطیلی مدارس شد

 به گزارش استناد نیوز، شاهین رهنما رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان با اعلام خبر تعطیلی برخی مدارس استان گیلان به دلیل بارش سنگین برف و یخبندان گفت: به دلیل بارش شدید برف ،برودت هوا ،یخبندان و مشکل تردد همه مقاطع تحصیلی مدارس شهرهای آستانه اشرفیه،اطاقور،دیلمان،رحمت آبادو بلوکات،لشت نشا،کوچصفهان،سنگر،خمام،خشکبیجار،ناحیه 1 و2 رشت، رودبنه،سیاهکل، عمارلو و لاهیجان فردا یکشنبه اول اسفندماه در شیفت صبح و عصر تعطیل است. وی خاطرنشان کرد: همچنین مدارس ابتدایی شهرهای: رودسر، کلاچای، رحیم آباد، لنگرود، کومله، رستم آباد ، چابکسر، املش، شفت، فومن و تولمات در شیفت صبح و عصر تعطیل می باشد.

رهنما افزود: فعالیت آموزشی در دیگر مقاطع آموزش و پرورش استان گیلان فردا صبح با یک ساعت تأخیر آغاز می شود.

لازم به ذکر است همه عوامل اجرایی مدارس موظفند در مناطق تعطیل اعلام شده ، حضور داشته و با همیاری انجمن اولیا و مربیان نسبت به برف روبی سقف مدارس و رفع مشکلات احتمالی اقدام کنند.

 

همچنین استاندار گیلان در مورد تعطیلی ادارات استان گفت: فردا همه ادارات استان باز است اما ممکن است با تاخیر شروع به کار کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار