شی نورانی مشکوک در آسمان ایران چیست؟! این شی در گیلان و مازندران و گلستان هم مشاهده شد + فیلم \
  • امشب اول اسفند مشاهده شد

شی نورانی مشکوک در آسمان ایران چیست؟! این شی در گیلان و مازندران و گلستان هم مشاهده شد + فیلم

  • کد خبر: 211289
  • چاپ
  • انتشار: 01 اسفند 1395 - 23:49

دقایقی پیش تصاویر و ویدئو هایی از یک شی نورانی دنباله دار در آسمان شهرهای مختلف کشور رویت شد 

 به گزارش استناد نیوز، یک شی نورانی که عده ای معتقدند شباهت زیادی به بشقاب پرنده دارد در آسمان ایران مشاهده شده است که کنجکاوی و حساسیت مردم مناطق مختلف را برانگیخته است و در فضای مجازی به سرعت تصاویر و ویدئو های آن در حال انتشار است.

تا کنون گزارش های رسیده حاکی از مشاهده این شی در آسمان استان های گیلان، گلستان ، مازندران و در شهرهای مختلف از جمله پاوه، شیراز، شفت، خرم آباد لرستان، ساوه، بستک، سنندج، رویدر، بروجن و ... است.

 

* ادعای جالبی به نقل از یک دانشجوی منجم در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه این شی، موشک فالکون 9 است که امروز ساعت 6:10 از فلوریدا آمریکا به مقصد ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب شده است و بازتاب نور ناشی از سوخت این موشک است که رویت می شود! (منابع معتبر این نظریه را که به سرعت دست به دست شده مردود می دانند)

 این شی نورانی که از آسمان شمال تا جنوب ایران رویت شده است پس از دقایقی نمایان شدن از نظرها محو می شود گویی ارتفاع خود را افزایش می دهد. همچنان مراجع رسمی در این خصوص اظهارنظر نکرده اند.

این شی عجیب که از حدود ساعت 19 اول اسفند در آسمان ایران رویت شد تا این لحظه که در بامداد روز دوم اسفند قرار داریم در بسیاری از شهرهای ایران توسط مردم مشاهده شده و تصاویری از آن در شهرهای مختلف توسط مردم در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

 

در آمل و محمودآباد هم دیده شد

در این ویدئو که در شهر ساوه از شی نورانی پرنده گرفته شده بعد از چند دقیقه دودی از آن شی خارج می شود

جزئیاتی از شی نورانی دیده شده در آسمان ایران از زبان یک مسئول / این شی ربطی به فالکون 9 ندارد



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار