پیام پوتین به مناسبت درگذشت ویتالی چورکین\
  • او یک مرد واقعی بود

پیام پوتین به مناسبت درگذشت ویتالی چورکین

  • کد خبر: 211298
  • چاپ
  • انتشار: 03 اسفند 1395 - 14:44

پوتین رئیس‌جمهوری روسیه در پیامی به مناسب درگذشت چورکین گفت: دستاوردهای ویتالی چورکین را نمی‌توان برشمرد.

به گزارش استناد نیوز، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ویتالی چورکین،‌ نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد دوشنبه در دفتر کارش در نیویورک بر اثر عارضه قلبی درگذشت. او همچنین از آوریل ۲۰۰۶ نماینده روسیه در شورای امنیت سازمان ملل متحد بود. چورکین امروز سه‌شنبه (۲۱ فوریه) ۶۵ ساله می‌شد.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در پیام تسلیتش نوشت: دستاوردهای ویتالی ایوانوویچ را نمی‌توان برشمرد. برای بیش از ۱۰ سال او گهگاه در چرخه‌ای فوق‌العاده موفق قاطعانه و مداوم از مواضع روسیه در قبال مسائل مهم بین‌المللی دفاع کرد؛ اقداماتی که نیازمند تلاش‌ و از خود گذشتگی فوق‌العاده بود. برای او مهم نبود که مسائل چقدر می‌توانند دشوار باشند؛ چرا که به وظایفش کاملا رسیدگی می‌کرد و هرگز هم شکست نخورد.

پوتین با تاکید بر رویکرد کاملا حرفه‌ای چورکین گفت که از دست دادن ناگهانی او فقدان بزرگیست. رئیس‌جمهوری روسیه، چورکین را یک میهن‌پرست واقعی توصیف کرد. او گفت:‌ بدون اغراق می‌گویم که چورین یکی از دیپلمات‌های سرشناس بود. یک مرد کاملا حرفه‌ای در عالی‌ترین سطوح که انرژی، شخصیت و شوخ طبعی فوق‌العاده‌ای داشت که احترام زیادی برای همکارانش قائل بود و وجهه خاصی میان شرکای خارجی داشت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار