پیش بینی وضعیت آب و هوای روزهای آینده مازندران تا هفتم اسفند\
  • گزارش هواشناسی

پیش بینی وضعیت آب و هوای روزهای آینده مازندران تا هفتم اسفند

  • کد خبر: 211301
  • چاپ
  • انتشار: 03 اسفند 1395 - 18:29

وضعیت آب و هوایی استان مازندران برای هفته جاری و تا روز شنبه هفتم اسفند صاف و آفتابی و همراه با افزایش دما پیش بینی شده است

به گزارش استناد نیوز، هواشناسی مازندران وضعیت هوای استان را در روز های آینده پیش بینی کرد که بر این اساس روند افزایشی دما در روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت و آسمان استان در هفته جای و روزهای آغازین هفته آینده صاف و آفتابی خواهد بود.

بر اساس پیش بینی انجام شده دمای هوا در روز جمعه در گرمترین ساعت خود به 18 درجه سانتی گراد خواهد رسید و در سردترین ساعات دمای 4 درجه بالای صفر را انتظار داریم.

برای صبح فردا چهارشنبه مورخ چهارم اسفند ماه هم آسمانی نیمه ابری پیش بینی شده است که از ظهر فردا آسمان کاملا صاف خواهد شد و همچنین نسیم ملایمی خواهد وزید، در گرم ترین ساعت دما در این روز به 16 درجه سانتی گراد خواهد رسید.

در روز پنج شنبه هم افزایش نسبی دما ادامه خواهد یافت و در روزی کاملا آفتابی دمای هوا به 17 درجه خواهد رسید. و تنها در ساعاتی از ظهر پنج شنبه لکه های ابر را در آسمان خواهیم دید.

روز جمعه و شنبه مورخ 6 و 7 اسفند هم آسمان مازندران صاف و آفتابی پیش بینی می شود و دمای هوا در این دو روز به 18 درجه سانتی گراد می رسد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار