جزئیات انفجار منزل مسکونی در خیابان خلیج فارس تهران / جستجو برای نجات افراد زیر آوار ادامه دارد\
  • سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران؛

جزئیات انفجار منزل مسکونی در خیابان خلیج فارس تهران / جستجو برای نجات افراد زیر آوار ادامه دارد

  • کد خبر: 211304
  • چاپ
  • انتشار: 03 اسفند 1395 - 19:54

انفجار مهیبی که در یک منزل مسکونی قدیمی در انتهای خیابان خلیج فارس، خیابان ولیعصر جنوبی رخ داد موجب تخریب سه خانه شد

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری ها در باره انفجار مهیب منزل مسکونی در تهران که موجب تخریب سه خانه شده و خارج نمودن 6 تن از زیر آوار گفت: ساعت 17:50 امروز(سه‌شنبه، سوم اسفند) حادثه انفجار در یک منزل مسکونی دو طبقه قدیمی به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان 4 ایستگاه را به محل حادثه واقع در انتهای خیابان خلیج فارس اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل افزود: با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که انفجار در یک خانه دو طبقه قدیمی رخ داده و شدت آن به حدی بوده که خساراتی نیز به دو منزل مجاور وارد شده و هر سه خانه تخریب شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه به برخی از خودروها در مجاورت این منازل نیز خساراتی وارد شده، گفت: گزارش‌های اولیه حاکی از حضور افرادی در زیر آوار بود که آتش‌نشانان در همان دقایق اولیه دو مرد 30 و 50 ساله را از زیر آوار خارج کرده، در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.

وی اضافه کرد: دقایقی بعد نیز 4 تن که دچار آسیب‌دیدگی شدید شده‌اند، از زیر آوار خارج شده و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند که زنده یا جان باختن این افراد از سوی آنان تائید خواهد شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: عملیات برای نجات جان محبوس شدگان احتمالی ادامه دارد و نیز با توجه به نشت گاز در محیط، شاید وقوع این حادثه به همین علت باشد.

آخرین اخبار از انفجار منزل مسکونی در تهران و زیرآوار ماندگان آن

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار