چالوس یکی از مقاصد مهم گردشگری ملی و بین المللی است\
  • رئیس اداره میراث فرهنگی چالوس:

چالوس یکی از مقاصد مهم گردشگری ملی و بین المللی است

  • کد خبر: 211367
  • چاپ
  • انتشار: 10 اسفند 1395 - 23:48

رئیس اداره میراث فرهنگی چالوس، این شهرستان را یکی از مقاصد مهم گردشگری ملی و بین المللی اعلام کرد:

به گزارش استناد نیوز ، سید علی‌اصغر موسوی عصر سه شنبه در جلسه ستاد تسهیلات سفر چالوس با بیان اینکه چالوس یکی از مقاصد مهم گردشگری کشوری و بین‌المللی است، به اقدامات انجام شده قبل از شروع تعطیلات نوروزی در چالوس اشاره کرد و افزود: کمیته نظارت شهرستان از اماکن مورد استفاده گردشگری بازدید کرده است و این نظارت تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری چالوس و کلاردشت با بیان اینکه از ۲۶اسفند ستاد تسهیلات سفر کار خود را رسما آغاز می‌کند، تصریح کرد: دو گروه بازرسی در مسیرهای گردشگری شهرستان انجام وظیفه می‌کند، کمیته استان شهرستان نیز تشکیل جلسه داده و آماده ارائه خدمات است.

این ‌مسئول ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروزی نمایشگاه صنایع دستی توسط هنرمندان شهر برگزار می‌شود که محصولات آن در سطح صنایع دستی ملی، منطقه ای و استانی است.

موسوی با اشاره به استفاده از تجربیات موفق سال‌های گذشته یادآور شد: بروشور آشنایی با شهرستان که سال گذشته بسیار موفق بود، امسال نیز به ‌صورت جامع و کامل طراحی و منتشر می‌شود.

وی با بیان اینکه چالوس  یکی از سه ورودی استان به پایتخت محسوب می‌شود،  اظهار کرد: اجرای برنامه‌های خیر مقدم و اهدای پکیج فرهنگی-آموزشی در نخستین روز سال جدید از دیگر برنامه‌های امسال است.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری چالوس با اشاره به اینکه شعار امسال "نوروز متفاوت" است، تأکید کرد: متکدیان چهره نامناسبی به شهر داده‌اند که با همکاری ادارات شهرستان باید تا پیش از ایام نوروز جمع‌آوری و ساماندهی شوند.

موسوی با تاکید بر تعیین نرخ یدک‌کش‌ها خاطرنشان کرد: دو دستگاه آمبولانس هلال احمر برای امدادرسانی در ایام نوروز تعمیر و آماده شده است، یک ‌دستگاه خودوری آتش‌نشانی نیز در جاده کندوان مستقر شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار