پیش بینی وضع آب و هوای ایران تا شنبه 14 اسفند\
  • گزارش هواشناسی

پیش بینی وضع آب و هوای ایران تا شنبه 14 اسفند

  • کد خبر: 211377
  • چاپ
  • انتشار: 12 اسفند 1395 - 14:10

ورود سامانه بارشی به کشور وضعیت آب و هوایی برخی استان ها را امروز و دو روز آینده تحت تاثیر قرار می دهد

به گزارش استناد نیوز به نقل از سازمان هواشناسی کشور، با ورود سامانه بارشی به کشور ، امروز در بخشهایی از شمال غرب، غرب و جنوب غرب رگبار باران،گاهی رعدوبرق و وزش باد ، در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش برف پیش بینی می شود. روز جمعه فعالیت این سامانه، در برخی نقاط شمال غرب، سواحل غربی و مرکزی خزر ، دامنه های جنوبی البرز مرکزی و دامنه های زاگرس مرکزی تداوم خواهد داشت. در روز شنبه با تقویت سامانه بارشی ، در شمال غرب، دامنه های زاگرس مرکزی، دامنه های شمالی و جنوبی البرز مرکزی ، رگبار باران، گاهی رعدوبرق ، وزش باد و در نقاط سردسیر بارش برف رخ خواهد داد. طی امروز و فردا به سبب افزایش سرعت وزش باد بر روی عراق، پدیده گردوخاک در برخی نقاط غرب و جنوب غرب پیش بینی می شود. بر این اساس وضع هوای مناطق متاثر از این سامانه در سه روز آینده به شرح زیر پیش بینی می شود:


پنجشنبه 95/12/12: رگبار باران،گاهی رعدوبرق و وزش باد ، در ارتفاعات بارش برف در برخی نقاط کردستان، کرمانشاه، زنجان ،جنوب آذربایجان های شرقی و غربی و غرب چهار محال بختیاری و رگبار باران ، گاهی رعدوبرق ، وزش باد در شمال خوزستان و کهکیلویه و بویر احمد و باد و گردوخاک در برخی نقاط خوزستان، ایلام و کرمانشاه.


جمعه 95/12/13: رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد ، در ارتفاعات بارش برف در برخی نقاط کردستان، زنجان، شمال قزوین و شمال البرز و باد و گردوخاک در برخی نقاط خوزستان، ایلام و کرمانشاه.


شنبه 95/12/14: رگبار باران ، گاهی رعدوبرق و وزش باد ، در ارتفاعات بارش برف در برخی نقاط کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، زنجان، قزوین، اردبیل، شمال استان مرکزی، شمال آذربایجانهای شرقی و غربی و رگبار باران در گیلان و شمال ایلام.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار