سردار نقدی در پی شکایت سید محمد خاتمی احضار شد\

سردار نقدی در پی شکایت سید محمد خاتمی احضار شد

  • کد خبر: 211400
  • چاپ
  • انتشار: 15 اسفند 1395 - 13:11

وکیل مدافع سید محمد خاتمی از شکایت موکلش از سردار نقدی و احضار جهت رسیدگی به شکایت خبر داد

سیدمحمد انجام، وکیل‌مدافع سیدمحمد خاتمی گفت: حسب اعلام شعبه رسیدگی‌کننده با توجه به بخشنامه قوه قضاییه مبنی بر احضار فرماندهان و مقامات نظامی دارای درجه سرداری از طریق دفتر ویژه ستاد کل نیروهای مسلح در دفتر مقام معظم رهبری مراتب احضار سردار نقدی به آن دفتر اعلام شده است.

وی افزود: تاکنون متهم به مرجع قضایی مراجعه‌ای نداشته و حسب درخواست آن دفتر مستندات پرونده نیز برای آن دفتر ارسال‌ شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه سوم بهمن سال جاری در نشست خبری در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا حجت‌الاسلام و المسلمین محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات از سردار نقدی شکایت کرده و پرونده ای در این رابطه تشکیل شده است؟‌ گفت:‌ بله، این شکایت ثبت شده و در دادسرا تعقیب می‌شود. هر فردی که تظلم‌خواهی و شکایت کند، طبعا به آن رسیدگی خواهد شد. این پرونده نیز در مرحله مقدماتی است و رسیدگی به آن در صلاحیت خود مرجع رسیدگی‌کننده است. بسیاری از متهمان و مجرمان را داشته‌ایم که حکم علیه‌شان صادر شده بود و خودشان علیه دیگری شکایت کرده‌اند، حتی آن‌ها در زندان بوده‌اند، ولی توانستند با شکایت‌شان طرف دیگر را محکوم کنند.

 

منبع: ایسنا



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار