حواشی مراسم معارفه فرماندار جدید آمل / اعتراض به انتخاب لطف الله آجدانی\
  • احمد منفرد مشاور استاندار شد

حواشی مراسم معارفه فرماندار جدید آمل / اعتراض به انتخاب لطف الله آجدانی

  • کد خبر: 211402
  • چاپ
  • انتشار: 15 اسفند 1395 - 14:09

مراسم تودیع و معارفه لطف الله آجدانی، سرپرست فرمانداری آمل که پیش از ظهر امروز یکشنبه 15 اسفندماه برگزار شد با حواشی فرآوانی همراه بود.

 به گزارش استناد نیوز، پیش از ظهر امروز در آمل مراسمی برای معرفی فرماندار جدید آمل برگزار شد. در این مراسم که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، لطف الله آجدانی به عنوان سرپرست فرمانداری معرفی و از تلاش های احمد منفرد فرماندار سابق تقدیر شد.

با توجه به انتقادها نسبت به تغییر ناگهانی احمد منفرد، همانطور که پیش از این هم انتظار می رفت این مراسم بدون حاشیه نبود.

گفتنی است در این مراسم، امام جمعه آمل، فرمانده سپاه آمل، امام جمعه دابودشت و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آمل نسبت به تغییر فرماندار آمل و انتخاب یک فرد اصلاح طلب به عنوان فرماندار جدید انتقاد و جلسه معارفه را ترک کردند.

* حجت الاسلام مرتضوی، امام جمعه آمل در مراسم معارفه فرماندار آمل با بیان اینکه تغییر فرماندار حق استانداری است، به تعیین سرپرست برای فرمانداری انتقاد کرد و گفت: اگر قرار است فرمانداری آمل سرپرست داشته باشد از این شهر خارج می شوم. وی همچنین گفت: هم برای احمد منفرد و هم برای نماینده آمل احترام قائلم ولی برای موضوعات یک شهرستان باید تصمیم جمعی گرفته شود.

همچنین عده ای از اعضای هیئت رزمندگان شهرستان آمل با تجمع و شعارهایی در فرمانداری آمل اعتراض خود را نسبت به این انتخاب نشان دادند.

در این مراسم که با توجه به حواشی آن به صورت کامل و معمول انجام نشد، لطف الله آجدانی با حفظ سمت در سازمان بودجه استان مازندران به این سمت معرفی شد و احمد منفرد طی حکمی از سوی استاندار مازندران به عنوان مشاور استاندار منصوب شد.

 

 فیلم حمایت قاطع آجدانی، سرپرست فرمانداری آمل از یوسفیان ملا در زمان انتخابات مجلس

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار